1

איתן בר והקהילה המשיחית – סופה של מכונת תעמולה שטנית

לאחר כמה שנים, בהם איתן בר וחבורתו, מטרילים את החברה בישראל בתעמולת זוועה נגד היהדות, תעמולה שנאלצנו להידרש אליה פעמים רבות, התפוצץ הבלון, המיסיונר האדוק, שמסר את נפשו להפיץ את משנת היהדות המשיחית, תמורת שכר צנוע של עשרות אלפי שקלים, החליט ללכת (לפי השמועות לכל הפחות) בעקבות אביו האמיתי של ישוע, שבא לעולם על ידי בגידה בקשרי הנישואין. סייעה לו בדבר שותפתו לתעמולה, ושותפתו לדבר עברה, מסיונרית נאלחת אחרת. הקהילה המשיחית ניסתה להפעיל עליו לחץ כדי שיישאר עם אשתו, ולא יפגע ב'שמם הטוב', ובמקביל איתן פוטר מעבודתו בראש מכונת הרעל והתעמולה.

ברגע שנסגר ברז הכסף, איתן התחיל להפיץ ברבים סיפורי זוועה על הקהילות המשיחיות, התנהגות של כת, הסתרת אלימות ופגיעות מיניות, אונס ואלימות על ידי רועי קהילות משיחיות, התעללות שמביאה לרצח בתוך הקהילות, ועוד ועוד… הסיפורים שנפלטו בדף הפייסבוק שלו ביום אחד, הם פי מליארד מכל אוספי הציטוטים שטרח לסלף כדי להשמיץ את היהדות הרבנית… ועל כל זה הוא טוען שהוא יודע כבר שנים. באותו זמן שהוא ישב לו באולפן וקרא לו מהפרומפט טקסטי זוועה והשמצה נגד המסורת היהודית, הוא ידע שהוא חי בקהילה מעוותת ומרושעת. לדברי איתן בר, המיסיונר הראשי לשעבר: "הקהילה המשיחית היא כת"… הוא מודה בגלוי שהוא נוצרי, ולא יהודי משיחי.

כך התפוצץ הבלון מעל התעמולה המשיחית בישראל, הוסרה המסכה, תם עידן. בקרוב מאד, ערוץ שקרי המיסיון ייסגר בעזרת ה', כי לא יצטרכו אותו… אבל נכון לעכשיו, עדיין צריך לטאטא את שאריות הזוהמה והרעל… אם יש לכם לב חזק, צפו בסרטון הזה: