"קורע שדווקא הרב יהושע ענבל" וכו'
הרב. הרב.
אכשור דרא או שבמקרה הוא לא בדיוק שם לב מה הוא כותב? (נפ"מ אם כבר הגיע לפתחה שלגהינם, וד"ל)
(ועדיין אינני מצליח לרדת לסוף דעתו. למה הוא תמיד בוטה וגס עם הומור ילדותי? הוא מנסה בכוח להיות אחד שדבריו אינם נשמעים [בניגוד לירון ידען ז"ל שלפחות ניסה לגרום שדבריו יתקבלו אצלנו, גם אם כידוע לא עלה בידו כלל], או שהוא רק מנסה לחקות רשעים מסרטים מצויירים, כאלה שרשעותם תמיד ניכרת באופן בוטה ומפורש עד כדי גיחוך? וכן צריך לברר אם אנחנו אמורים בכלל לצחוק, שכן אם התשובה חיובית, הריני מתנצל שלא צחקתי קודם, והרי לפניך: חה חה חי חי חו חו. פטור בלא כלום אי אפשר, הלא כן?)
אחרי שתקרא כמה תגובות של דוד תתרגל לסגנון ההומור הייחודי שלו. מובטח לך שתתחיל להנות.
כדי לדעת שזה דוד הזה ולא דוד אחר שים לב למילים מחוברות כמו "שלתורה"
(הדברים נכתבים בלי שמץ ציניות, אני באמת אוהב את דברי דוד).
שולעם עלייכעם יאסקע.
"תגובתך ילדותית חי חי חי"? "תיתבאגיר" (מילת הקסם האולטימטיבית של כל הנמושות והרכרוכיים שעדיין חיים באשליית ה"מה יגידו ומה יאמרו" ועובדים את ה"תדמית", זע'מא כדי לכפר על נחיתותם)?
אם לא הבנת בחוכמתכה העצומה והנפלאה, "עם נבר תתבר ועם עקש תתפל". ובמקרה דנן, עם אותו כופר ידוע שמשום מה בוחר להתנהג כל ימיו בגסות משונה ומגעילה ביותר, לנבל את פיו (ואמרי לה "פיהו", וד"ל) באופנים שלא מצינו אף לא אצל גדולי המלגלגים והיל"גים למיניהם (הה, "מינים"…), לחזור כל פעם מחדש כמין סרטן ממאיר ותמיד, אבל תמיד באותה תחפושת-תיש מטומטמת של "הוד כ"ק מרן שליט"א", כמין פארודיה "מיאוד מצחיקא" של איזה "רבונים-שימחה-בונים" ושאר ק"קים וחופ"קים למיניהם, פלוס שם המשתמש האלטרנטיבי (המאוד אשכנזי סטיריאוטיפי, כאילו אנחנו באמריקה) המציג עצמו כ"תלמידו הקרוב" של המרן, הנעלב בשמו כשמעיזים לגעת באפס קצהו (בניגוד חריף לאופן בו הוא עצמו מתנהג כלפי החרדים), הנסיון לפשוט טלפיו ולומר טהור אני (על-ידי יחס שלילי קיצוני עד כדי גיחוך כלפי כל מי שריח "מזרחי" וציונות נודף ממנו, כביכול הוא יותר חרדי מהחרדים) בשעה שהוא מלגלג על רבנים בכל מיני אופנים שהשטן לא יצר…
הנך רואה אפוא שאותו אדם אינו סתם כופר או ירון ידען, המנסה לשכנע אחרים בצדקתו, להוציא בשאלה או כל שום שיש לזה, אלא לץ ודמגוג זול, בכל משמעויותיה של מילה זו, הגירסה הרוחנית של אותם אנשים שכל רצונם אינו אלא לראות את העולם בוער.
וכי אין הוא דורש, פשוטו כמשמעו, שנתייחס אליו בהתאם, כראוי לילדותיותו?
(ועוד עצה קטנה יוסל'ה, המשך בבקשה להעיר לזולתך על "ילדותיות" על-ידי תגובות קצרות, דמגוגיות, זולות וללא שום סימני פיסוק. שאלמלא כן, איך נוכל לדעת שהנך מאלה שדבריהם אינם נשמעים…?)
עברתי ל"המכלול". אם הכול עם אג'נדה, לפחות שתהיה האג'נדה שלי
קורע שדווקא הרב יהושע ענבל מתלונן על ויקיפדיה 😂
הרי אין אדם בישראל שמאותרג שם יותר ממנו
ככה זה ישראלים
תמיד מתלוננים
ראה, רבך לשעבר מחפש רבנים לעימות
https://youtu.be/0IbuGDCC_sk?si=a2EoFK98WMD6z8_y
למה שלא תתנדב?
תקשיב, אתה, אמנון יצחק, וידען, יכולים להיות שלישייה מנצחת
"קורע שדווקא הרב יהושע ענבל" וכו'
הרב.
הרב.
אכשור דרא או שבמקרה הוא לא בדיוק שם לב מה הוא כותב? (נפ"מ אם כבר הגיע לפתחה שלגהינם, וד"ל)
(ועדיין אינני מצליח לרדת לסוף דעתו. למה הוא תמיד בוטה וגס עם הומור ילדותי? הוא מנסה בכוח להיות אחד שדבריו אינם נשמעים [בניגוד לירון ידען ז"ל שלפחות ניסה לגרום שדבריו יתקבלו אצלנו, גם אם כידוע לא עלה בידו כלל], או שהוא רק מנסה לחקות רשעים מסרטים מצויירים, כאלה שרשעותם תמיד ניכרת באופן בוטה ומפורש עד כדי גיחוך? וכן צריך לברר אם אנחנו אמורים בכלל לצחוק, שכן אם התשובה חיובית, הריני מתנצל שלא צחקתי קודם, והרי לפניך: חה חה חי חי חו חו. פטור בלא כלום אי אפשר, הלא כן?)
???
אחרי שתקרא כמה תגובות של דוד תתרגל לסגנון ההומור הייחודי שלו. מובטח לך שתתחיל להנות.
כדי לדעת שזה דוד הזה ולא דוד אחר שים לב למילים מחוברות כמו "שלתורה"
(הדברים נכתבים בלי שמץ ציניות, אני באמת אוהב את דברי דוד).
דוד תתבגר קצת לא יזיק לך תגובתך מאוד ילדותית חי חי חי חי
שולעם עלייכעם יאסקע.
"תגובתך ילדותית חי חי חי"? "תיתבאגיר" (מילת הקסם האולטימטיבית של כל הנמושות והרכרוכיים שעדיין חיים באשליית ה"מה יגידו ומה יאמרו" ועובדים את ה"תדמית", זע'מא כדי לכפר על נחיתותם)?
אם לא הבנת בחוכמתכה העצומה והנפלאה, "עם נבר תתבר ועם עקש תתפל". ובמקרה דנן, עם אותו כופר ידוע שמשום מה בוחר להתנהג כל ימיו בגסות משונה ומגעילה ביותר, לנבל את פיו (ואמרי לה "פיהו", וד"ל) באופנים שלא מצינו אף לא אצל גדולי המלגלגים והיל"גים למיניהם (הה, "מינים"…), לחזור כל פעם מחדש כמין סרטן ממאיר ותמיד, אבל תמיד באותה תחפושת-תיש מטומטמת של "הוד כ"ק מרן שליט"א", כמין פארודיה "מיאוד מצחיקא" של איזה "רבונים-שימחה-בונים" ושאר ק"קים וחופ"קים למיניהם, פלוס שם המשתמש האלטרנטיבי (המאוד אשכנזי סטיריאוטיפי, כאילו אנחנו באמריקה) המציג עצמו כ"תלמידו הקרוב" של המרן, הנעלב בשמו כשמעיזים לגעת באפס קצהו (בניגוד חריף לאופן בו הוא עצמו מתנהג כלפי החרדים), הנסיון לפשוט טלפיו ולומר טהור אני (על-ידי יחס שלילי קיצוני עד כדי גיחוך כלפי כל מי שריח "מזרחי" וציונות נודף ממנו, כביכול הוא יותר חרדי מהחרדים) בשעה שהוא מלגלג על רבנים בכל מיני אופנים שהשטן לא יצר…
הנך רואה אפוא שאותו אדם אינו סתם כופר או ירון ידען, המנסה לשכנע אחרים בצדקתו, להוציא בשאלה או כל שום שיש לזה, אלא לץ ודמגוג זול, בכל משמעויותיה של מילה זו, הגירסה הרוחנית של אותם אנשים שכל רצונם אינו אלא לראות את העולם בוער.
וכי אין הוא דורש, פשוטו כמשמעו, שנתייחס אליו בהתאם, כראוי לילדותיותו?
(ועוד עצה קטנה יוסל'ה, המשך בבקשה להעיר לזולתך על "ילדותיות" על-ידי תגובות קצרות, דמגוגיות, זולות וללא שום סימני פיסוק. שאלמלא כן, איך נוכל לדעת שהנך מאלה שדבריהם אינם נשמעים…?)
אפשר לדעת למה אתם שמים את גדול המחזירים בתשובה הרב אמנון יצחק שליט"א יחד עם, להבדיל, מסית ומדיח ירון ידען שר"י?
ממש מוחה בכל על ההשוואה, למרות שאהבתי הרבה תוכן שלכם!
הכוונה לעימות בין שניהם
ולא להשוות
תודה על ההזדמנות להבהיר