1

מוצא החיים – הכימאי ג'ון וולטון

ג׳ון כ׳ וולטון, פרופ׳ לכימיה מאוניברסיטת סנט אנדרוז שבבריטניה המתמקד במחקרו בתחומים של כימיה אורגנית ורדיקלים חופשיים. הספיק לפרסם עד היום שלושה ספרים ומעל 290 מאמרים. וולטון מתנגד חריף לתיאוריות האביוגנזה, מצורפת הרצאה שמסר ב2013 בה הוא יוצא תיגר נגד דוקינס והכרזותיו, הוא טוען שאין שום דרך רציונלית לתאר את מוצא החיים בדרך אקראית או בכל דרך פיזית אחרת.

ריאיון איתו הבאנו במאמר: מלחמת הממסד מול כפירה באבולוציה.

ראה עוד באפוק טיימס:

ג'יימס תור מאוניברסיטת רייס שביוסטון, פרופ' להנדסת חומרים המתמחה בננו טכנולוגיה ובכימיה סינטטית, בעל רקע של יותר מ-600 מאמרים שפרסם בכתבי עת מדעיים ומעל ל-120 פטנטים, סיפר בעבר בראיון לאפוק טיימס שככל שהעמיק בכימיה, בעיקר בתקופת לימודי הדוקטורט, הבין שבעצם אין לו כל מושג כיצד ברמה המולקולרית, תהליכי ההתפתחות שמתארת האבולוציה עבדו. לאחרונה הוא הסביר במייל שכתב לאפוק טיימס:

"בהתבסס על מה שידוע לנו כיום בכימיה, החיים לא היו אמורים להתקיים בשום מקום ביקום. קשה מאוד לתפוס כיצד נוצרו החיים על הפלנטה הזו, ודווקא היעדר חיים על פלנטות אחרות הגיוני הרבה יותר מבחינה כימית. על הכימיה הסינתטית להצהיר שהחיים לעת עתה הם בגדר מסתורין. ייתכן שלא תמיד זה יהיה כך, אך בינתיים, וכך גם בעתיד הקרוב, התעלומה נותרת בעינה, ואנחנו אפילו לא מתקרבים לפתרון שלה. הטבלה המחזורית שלנו וחוקי הפיזיקה הם אוניברסליים ועל פיהם, חיים המבוססים על חומצות אמינו, חומצות גרעין, פחמימות ושומנים הם תופעה חריגה שאינה יכולה להתפתח באופן אקראי".