האתר עוסק בשאלות של אמונה מול כפירה, ומיועד לעוסקים בנושא.
למדיניות האתר לחץ כאן

Kal-sites – בניית אתרים
רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר ? לחץ כאן

נושאים באתר

"רציו" רוצה לגדול... רוצים לתרום?

תקבלו מייד
אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

10 ₪
20 ₪
100 ₪
200 ₪
500 ₪
1000 ₪
סכום אחר
הפוך את תרומתך לחודשית (ללא לקיחת מסגרת)
כן!, אני אתכם
לא! רוצה תרומה חד פעמית

במערב אין כל חדש

צוות האתר

צוות האתר

image_printלחץ לגירסת הדפסה

קצת עדכונים מהנעשה בעולם התרבותי, כמנהגינו מדי תקופה

ראשית נפתח במוסר ובנימוס האירופאי, שכידוע אין לו מתחרים.

בשבוע שעבר הומתה הנערה  Noa Pothoven מהולנד, על פי בקשתה, היא היתה בדיכאון, "בתחילה בקשתה סורבה, אך לאחר מספר שיחות וראיונות, פנייתה לקליניקה אושרה". שימו לב לרחמים ולהתחשבות, נדרשו מספר שיחות וריאיונות כדי לאשר את בקשתה שמישהו יהרוג אותה. הכל על פי כללי הנימוס והסדר.

ובכן, אם מישהו היה מנשק אותה 'על פי בקשתה', הוא היה יושב בכלא, אם היה מוכר לה יין לקידוש 'על פי הסכמתה', הוא היה משלם קנס גדול, כי הרי אלכוהול מסוכן לקטינים, אבל כשמישהו רק הורג אותה 'על פי הסכמתה', זו המתת חסד והתחשבות. כמה גדולים מעשי האירופאים! (לאחר מעשה הכתבה עוררה סערה, והיא שונתה במקור ונטען כי הנערה המיתה את עצמה בהימנעות מאכילה ושתיה, וחלקם של הרופאים ובני המשפחה היה 'רק' בהימנעות מהזנתה).

הרי רק לא מזמן מינו האירופאים הנאורים, אחראיות לזכויות אדם, את המדינות המתקדמות כדלהלן: קונגו, סיירה ליאון, סומליה, ולבנון, 'לקדם שוויון מגדרי והעצמת נשים'…  מדינות בהן אין שום זכויות לפרט, כל אחת ברמה כזו או אחרת, רובן בנויות בשלטון דיקטטורי, וחיי אדם לא נחשבים בעיניהם מאומה.

אבל באירופה, זכויות הן זכויות, אשה מוסלמית שהגיעה לרופא בבריטניה עם בנה החולה, רעולה על פיה, גרמה למצב בו הרופא לא שמע את המהומיה מתחת לרעלה, ושאל אם היא יכולה להרים לרגע את הרעלה כדי לדבר ברור ולהסביר לו את מצב החולה. על פשע השנאה הגזעני הזה, בקשה לחשוף את הפה כשמדברים (אולי הרופא היה כבד שמיעה שמסתייע בתנועות שפתיים?), פוטר הרופא כמובן. רופאים שמוסרים חוות דעת מוטות לחברות ביטוח, יושבים על כנם, שנותנים יד לטיפולים פרטיים לא  חוקיים, מסתדרים, אבל לבקש להזיז רעלה כדי לדבר ברור? מזלו שלא תלו אותו, הוא בסך הכל פוטר, שזה כלום לעומת הפגיעה הנוראה בזכויות האשה.

כדי להבין את גודל המוסריות והאחריות של האירופאים, שימו לב מה אירע למשפחה אבלה באנגליה, שסיכמה עם בית ההלויות המקומי על זמן ההלויה, והנה, בתום הטקס, אחד המשתתפים, זקן עם מקל הליכה, עזב את המתחם 14 שניות לאחר הזמן הקצוב! ובכן מה ענשו? הוא צריך לשמוח שגם אותו לא תלו או פיטרו, קנסו את המשפחה ב200 לירה שטרלינג. סכום פעוט לעומת המסר העמוק והמוסרי והנאור שנעוץ בענין.

ומה בכל אופן עושים שם אחינו שבאירופה בשעות הפנאי? הרי אי אפשר רק ביקורת, קנסות, ועונשים, צריכים איזה ערך חיובי לקדם, לא?

ובכן, אנשי המוסר שבלונדון שקדו השבוע על פרוייקט חדש ומרהיב עין: חיבוץ גבינה באמצעות חידקים שנלקחו מהאף, מבית השחי, ומן הטבור, של סלבריטאים!!

את הגבינה המופלאה הזו מציגים ומוכרים, במוזיאון, לא פחות, ושימו לב בתמונות כיצד מגישים אותה עם כפפות, תחשבו על זה, זה לא אסתטי לגעת בידיים באוכל שמגישים לאחרים…

כאן תקראו על בירה שנעשתה ממי ביוב ושתן).

תודו שזה הרבה יותר אסתטי ממה שקורה בארה"ב, שם אדם רצח במכות ילדה בת 4, משום ששפכה לו מיץ על הXBOX , ממש נפש תחת נפש, הרי הXBOX מציג בני אדם אמיתיים בתלת מימד, והילדה פשוט רצחה (או המיתה בטביעה) את הדמויות הממשיות שסיפקו לו משמעות לחיים. ככה ייעשה. אין שום ספק שזה בגלל טראמפ וחוסר הרגישות שלו לזכויות אדם.

אבל את שיא הטמטום, קוטפים כרגיל האמנים, אלו אנשי הרוח שלאורם נלך. ג'ודי רוז, התאהבה בגשר והתחתנה איתו, ג'ודי רוז האמנית מייצרת מוזיקה באמצעות גשרים (די מקביל לגבינה באמצעות בתי שחי של סלבריטאים), ובמהלך מסעה האמנותי היא התאהבה בגשר השטן בצרפת, ויזמה טקס חתונה עם הגשר. במהלך הטקס, עמדה האמנית הנרגשת לבושה בשמלת כלה, בין השאר (אחרי השבועות והנדרים) היא השחילה חישוק ענק בין אבני הגשר ואמרה בהתרגשות: "הרגשתי כל כך יפה… זה היה כל כך מרגש. הייתי מאוד לחוצה ובאמת הרגשתי כמו כלה. זכיתי לחתונה של נסיכות". על בעלה היא אמרה "הוא בעל נאה חושני וחזק". אין שום ספק שחלון אוברטון של המטורפת, נפתח ע"י מדעי המגדר למיניהם.

אלא שאסמכתא גדולה מגיעה לג'ודי מכיוון בלתי צפוי: האמן משה גרשוני ותלמידיו, מסבירים כי "הטמטום תרומה גדולה לאמנות".

(ובהרחבה: "ההרגשה היא שטמטום הוא הווייה יותר צודקת מחוכמה," אמר גרשוני. "טמטום מהדהד לי בהרבה שכבות של תודעה, אני מרגיש שטמטום קשור אליי. טמטום בכל מובן, ממיניות לקורבניות להווייה מחשבתית. אפשר להגיד שכל מה שאני עושה זה עבודה של מטומטם, כמו שמשך אותי תמיד עיגול לא לגמרי מושלם. אני מסתדר מצוין עם אנשים לא אינטלקטואלים… אני יכול בדקה להיהפך למטומטם. תמיד היתה לי יראת כבוד לדבילים. גם פחד כמובן. יש טמטום בסיסי ששום אינטלקטואליות לא תוכל לפצח. טמטום שיודע."

לדברי בריטברג-סמל, "הדיבור שלו על חשיבות הטמטום הוא מים חיים בשיח שלא מבין את המקום הזה, שמתאמץ להישמע סופּר-חכם. זו חדווה גדולה שהתאפשר לי לפרסם טקסט על טמטום. להבנתי, זו תרומה גדולה לאמנות.")

בכך מובנת יצירתו הגדולה של גרשוני הנראית כך:

כן, זה ציור שמוצג בגלריה, ואני לא רוצה לדעת כמה הוא עולה…

כפי שניתן לראות, מדעי המגדר, ומדעי אקיבוש, שלובים יד ביד וכמובן הצלע השלישית: אמנות. בלעדיהם אין תרבות.

פתחנו במוסריות הבולטת במערב האוסרת לחלוטין חשיפת קטינים לפרונוגרפיה, אלכוהול, וכדו', הסכמתם ורצונם אינם הסכמה בוגרת. זה ברור. כמובן שיש חריגות, כגון המתת חסד, או התאבדות חסד, ועוד כלל אחד: בכל מה שקשור למגדר, אנשים ששינו או רוצים  לשנות את מינם, או כל סטיה אחרת, בטלים כל החוקים, שכן קידוש המגדר מעל הכל.

הנה לנו כוכב רשת וכוכב מועדונים, ילד בן 12, דראג קוין, רוקד על במה ומקבל כסף, לכאורה זה נוגד את כל החוקים והכללים הכי בסיסיים. מועדון שהיתה בו ילדה בת 12 רוקדת ריקוד בעל אופי מיני בעד כסף או שלא בעד כסף, היה נסגר, נשרף, והחברה שיצרה את הקרשים שבנו מהם את קירות המועדון היתה מוחרמת והפגנות מחאה היו מתעוררות נגדה.

זה בדיוק מה שהסתבר במקרה של אירוע מתבקש ולגיטימי אחר: בפשיטה משטרתית על מקום מפגש של הקהילה גאה נמצאו סמים קשים מסוגים שונים, 14 מבלים ועובד של המקום נעצרו.  מן הסתם היינו מצפים מאנשי הקהילה הגאה שישמחו על כך שמנקים מתוכם עברות על החוק וגורמי סיכון. אבל התגובה? "זעם בקהילה הגאה", בדיוק כמו הערבים, כשמישהו מנסה לעצור בניה בלתי חוקית או החזקת טילי RPG לשימוש אישי בחתונות ובמקרים של גאולת דם, 'זעם', וכאן פוגשים מדעי המגדר את מדעי אקיבוש ולוחצים ידיים – השגנו את מטרתינו, סתימת פיות והיותינו מעל החוק…

(מישהו העלה תמונה של כמויות אשפה אחרי מצעד הגאוה, ברור שזה לא מעניין אף אחד, רק כמויות האשפה במירון חשובות, הם שוות כתבה יחודית במאקו, "אחרי תום ההילולה נחשפות תמונות שמראות את הזבל הרב, הבושה של עם ישראל", הגורם הוא: "אוטובוסים על גבי אוטובוסים עמוסים בחרדים שבטוחים שהצדיק שייך להם בלבד מילאו את הציון וזה מה שהותירו אחריהם", רק תחליף ל'הומואים' ונראה מה יקרה. כמובן שבמירון משתתפים באירוע למעלה מחצי מליון אנשים, ולא רק חרדים, וכן מדובר בהילולה שכוללת אכילה ושתיה, בלי שיש אמצעי פינוי במהלך ההילולה לכמויות האריזות, ישנה חברה מיוחדת שמנקה את מירון אחרי ההילולה, רק הכתבים הזריזים מצליחים 'לחשוף' תמונות מיוחדות ומרואיינים מזועזעים במיוחד. מועצת מרום הגליל הסבירה שעקב הסמיכות לשבת היה קשה לנקות לפני שבת, ולכן ניקו מיד אחר השבת ואף העלתה תמונה של המקום נקי ומצוחצח זה לא משנה למאקו כמובן. ההבדל הוא שבמירון שמחים על התיירות שמכניסה להם מליונים, ואילו מצעד הגאוה נערך ברחובות ציבוריים בלי להתייעץ עם הדיירים אם הם שמחים. אהה כן, היתה שכנה שתלתה פתק שמשהו  מפריע לה, ותהום כל הרשת סביב חוצפתה לחוות את דעתה, וכמובן, המעשה ההירואי של 'הקהילה' שציירה ותלתה דגלי גאווה בכניסה לרבנות הראשית, אף אחד לא 'גינה' ח"ו, וגם לא נדרש להתנצל. מן הסתם הרבנים שמחים עם זה, ואם לא כבר נמצא דרך לסקול אותם, כמו שעושים ברשות הפלשתינאים להומואים ולמתנגדי משטר, ככה זה כשאין קיבוש).

חלון אוברטון של טמטום המגדר, לא רק מביא בני אדם להתחתן עם גשרים, אלא פשוט מוציא אנשים מדעתם, רב אורטודוקסי הסמיך הומוסקסואל מוצהר ופעיל לרבנות, משום שהוא "גיי ובן תורה".

הפמיניסטיות דוגלות כידוע בשוויון, כל מה שגברים יכולים גם נשים יכולות, וחייבות להיות יכולות וגם לרצות בזה. אם יש בעיה בתירגול הצבאי, ניתן להניח להן ספסל קטן לפני הקיר שצריכים לקפוץ עליו, כי בעיקרון הן יכולות. בספורט יש להן התחרות נפרדת, כי כך הן יכולות. וכעת חדש מבית ה'יכולות', הפמיניסטיות מתנגדות להעלאת גיל הפרישה לנשים, זהבה גלאון מתעקשת שישראל תישאר המדינה האחרונה בעולם התרבותי שתיצור פער לא סביר ולא הגיוני, בדבר שבאמת הנשים שוות בו, יכולת בסיסית לעבוד באיזו עבודה שהיא,  טוב, היא לא ממש אחרונה, יחד איתה נמצאות סלובניה, טורקיה, ולוקסנבורג.

'מחקר חדש קובע', פערי השכר בין גברים לנשים, נובעים הרבה פעמים מסיבות אובייקטיביות לגמרי, כלומר הנשים לא מעוניינות לבחור בפעולות שעות ותנאים שהגברים מעוניינים, הבדלים של אופי, לא אפליה ולא שום דבר דומה. אליבא דמדעניות המגדר, עצם קיומו של מחקר כזה הוא פוגעני ורק מראה שקיימת אפליה בעצם המחקרים, יש להחרים את עורך המחקר, להפגין תחת ביתו שהוא מטריד מינית, להציג ב'בצלאל' ציורים שלו תלוי על חבל או בעירום, מה אתם אומרים שם? אלו נשים שפרסמו את הדברים? דינה גורדון ורקפת תבור? לא יתכן, אלו גברים בגוף של אשה, יש לכפות עליהם ניתוח שיהפוך אותן לגברים כמו שהם באמת, מלבד זאת זה בודאי בגלל אקיבוש, שלח אותן לאירופה והן יראו את האמת. (גם הסקר שקובע שרוב הציבור באנגליה מתנגד ללחיצת ידים  לנשים או כל למגע פיזי אחר במקומות עבודה, הוא קנוניה גברית, הנשים חזקות ולא צריכות את זה, אבל הן גם קרבנות ולא אשמות בכלום).

"האם נשים רוצות להתחרות", שואלים שני פרופסורים אמריקאיים בספר חדש? מתברר שיש הבדלים מולדים בין נשים לגברים, זה עובד בטנזניה כמו בשיקגו, נשים לא נמשכות לתחרות, זה פחות מדבר אליהן, והן אומרות 'לא הן ולא שכרן'. לבי לבי על שני הפרופסורים האומללים, שלא יודעים אלו התעללויות מחכות להן מכת הפמיניסטיות, כמה אלימות תופעל כלפיהם, הדבר היחידי שאני לא בטוח לגביו הוא אם ידחפו אותם ישירות להתאבדות, או רק לפיטורין. הכל בגלל טראמפ.

נראה את ה'מלומדים' שלנו שהם לכאורה 'פרופסורים' וערכו פסבדו 'מחקר' שכזה, מתמודדים על המציאות, מסבירים את התופעה של חגית אופק, שהיא מדענית אקלים שעובדת גם על מודל נשי בנושא. ברגע שהיא מומחית לשני התחומים הכל כך גמישים ונוחים של אקלים ומגדר, למה שלא תהפוך גם לדוקטורית לכיבוש, בבחינת פסח מצה ומרור?

ואיך המלומדים מסבירים את הספר רב המכר היחודי של נעמי וולף, שהיא ד"ר וגם פמיניסטית דגולה, יועצת גם של אל גור (אקלים!!!) וגם של קלינטון, הספר נקרא: "Outrages: Sex, Censorship, and the Criminalization of Love", חדש חדש, למעשה ההוצאה לאור הרשמית היא מחרתיים. והספר עוסק בסיפורם של הומוסקסואליים שהוצאו להורג באנגליה הויקטוריאנית, ומסתמך על תחקיר היסטורי של המלומדת?

אופס, בעיה קטנה, בשידור חי בBBC, התברר לגברת המחברת, שהסיפור שלה בנוי על פירוש שגוי שהעניקה למושג המשפטיDeath Recorded , מונח שהיה בשימוש במאה ה19, לא כ"כ רחוק, ובכן, משמעות המונח היא לא הוצאה להורג, אלא ההיפך, הכלה של המעשה במקום ענישה. כאן ניתן להאזין לריאיון המביך, ויש גם תגובה חמקמקה ומעורפלת של הוצאת הספרים: "על אף שעובדי HMH  הם עורכים ומגיהים מקצועיים, בסופו של דבר אנחנו סומכים על הסופרים בכל הנוגע לאמינות המחקר ובדיקת העובדות. למרות הטעות הזו, אנחנו מאמינים שהתזה הכללית של הספר עדיין מחזיקה מים. אנחנו נמצאים בדיונים מול הסופרת בנוגע לתיקונים". במלים אחרות: עדיין עובדים על הנוסחא שנמציא כדי להפוך את העובדות ל'שנויות במחלוקת', ולהציג את הצד הפמיניסטי העובדתי והמדעי, הספר יופץ וימשיך להיות דגל האקלים הפמיניזם ואקיבוש.

(עדכון מהבוקר: רביב דרוקר, עיתונאי שמוגדר 'מוערך' כל זמן שהוא דוחף לחקירות נתניהו, הפך למשהו אחר לגמרי: 

"ביום חמישי האחרון הציגה תוכנית "המקור" ברשת 13 את כתבתו של רביב דרוקר בנוגע לנמרוד ברנע. הרשת התחילה לשצוף ולקצוף כבר עם פרסום הפרומו לפרק. מילים כמו "פטריארכיה", "מיזוגניה", "האשמת הקורבן" החלו לצוף ברשתות החברתיות עוד לפני ששודר פריים מהפרק".

עמית סלונים כותב בפשטות את האמת: "תחקיר "המקור" הציג בצורה מצוינת את סיפורו החריג של נמרוד ברנע, פעיל מרצ שהפך לקורבן של עלילת שווא על פגיעה מינית. רביב דרוקר חטף ביקורת ארסית ברשתות החברתיות, ונראה שיש חשיבות להזכיר את האמת הפשוטה: פמיניזם לעולם לא יכול להתקיים בלי זכויות אדם בסיסיות". אני רק חרד לראשו של סלונים, הייתי ממליץ לו לשכור מאבטח ולקנות תרופות הרגעה למקרה של שיימינג והתעללות פמיניסטיים).

הפמיניסטיות הרגישות לזכויות אדם, לא כל כך מבחינות בעובדות, הן מכריזות בפאתוס: "הגופות נערמות – שבע נשים נרצחו על רקע מגדרי מתחילת 2019",  ובכן, חמש מתוכן הן ערביות שנרצחו ע"י ערבים על רקע תרבות איסלמית פרימיטיבית, והשתים האחרות נרצחו בחו"ל ע"י ישראלי פסיכופט שרצח את אמא שלו ואחותו, יש איזה שהוא קשר ל'רקע מגדרי'? (בתמונת הרקע של הפוסט, רואים את המזרקה בכיכר רבין שנצבעה באדום כהזדהות עם קרבנות המגדר, מעניין שכשאורי אנסבכר, ילדה טהורה ותמימה, נאנסה ונרצחה באכזריות ע"י מחבל -שחדר לישראל בקטע שבג"ץ אסר להשלים את גדר ההפרדה, כדי שלא לפגוע בגישה החפשית של אנשי מנזר מסוייים-, אף טיפה אדומה לא נטפה באיזור של כיכר רבין).

ונקנח בפינת ה'מחקר חדש קובע, ובכן, אחרי ששנים רבות שמענו שאחד מגורמי הסרטן הוא החלב,  אזי מחקר חדש שמוצג ע"י האגודה למלחמה בסרטן, קובע, שחלב דוקא מפחית את שיעור הסרטן.

תמיד אמרו שקפה מסוכן גם הוא לסרטן, אבל החל מהשבוע הקפה מפחית סרטן.

רוצו לשתות קפה עם המון חלב ותהיו בריאים. (דוקא תה ירוק שנחשב כתרופה לסרטן, פתאום, על פי מחקר חדש, לא מפחית סרטן. אולי זה קשור לאקיבוש).

אהה, ועוד משהו, מחקר חדש קובע, קרינה, הדבר הזה שהוא נורא מסרטן, זה בריא ומפחית סרטן… יש לי דירה למכירה באיזור אנטנות עשירות בקרינה, מישהו רץ לקנות?

אין לי שום ספק שתסכימו איתי על מה שקובע מחקר חדש אחר: רוב האינטרנט מזוייף, 60% מהתוכן שאנו נחשפים לו הוא פייק שמופץ ע"י דמויות פיקטיביות.  תראו מה שקורה בגלל אקיבוש ובכלל הגברים הלבנים. עובדה שבאפריקה אין דברים כאלו.

 

0 0 votes
Article Rating

שתף מאמר זה

תגובות ישירות

Subscribe
Notify of
guest
11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
איש פלוני
איש פלוני
3 years ago

והשבוע בישראל התבשרנו על ריין גורדון בת ה-24, אזרחית רוסיה, שסוף סוף, אחרי חמש שנות זוגיות, התחתנה עם מזוודת הצילום שלה בשם גדעון.

איש פלוני
איש פלוני
3 years ago

וכמובן שלציין על מצית שריפה שהוא ערבי זה מוביל לגזענות, הרי יש קשר רק בין גברים לרצח, ערבים ורצח מה הקשר בכלל?
https://www.hakolhayehudi.co.il/item/Jewish_identity/%D7%94%D7%99%D7%97%D7%99%D7%93%D7%94_%D7%94%D7%9E%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%AA%D7%99%D7%AA_%D7%9C%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA___%D7%90%D7%9C_%D7%AA%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%95_%D7%A9%D7%94%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%AA_%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%99_

איש פלוני
איש פלוני
3 years ago

פורסם בערוץ 7
הכנסת אישרה היום הקמת וועדת משנה שתעסוק בנושא רצח נשים. אני תוהה, האם אין זה ראוי שכנסת ישראל תידרש לכל הפחות לנתוני האמת, אותם מפרסמת משטרת ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה?

האם החלטות הכנסת מתבססות על מקח ממכר כבשוק? הנתונים הסטטיסטיים לעניין האלימות במשפחה, שאותם מפיצים ארגוני הנשים, הינם מסולפים ושקריים, וכן מציגים תמונה חד מגדרית של הבעיה וכן אלימות ורצח חייבים למנוע ולא רק מחצית מהבעיה.

העובדות: במחקרים שנערכו בעולם על יחסי גברים ונשים במשפחה, הוכח כי רמת האלימות בין בני הזוג היא שווה, נשים הן לא פחות אלימות כשמדובר במערכות יחסים, האלימות אינה ממוקדת כלפי נשים בלבד, בהשוואה למדינות אחרות, רצח של נשים ע”י גברים בישראל בקשר זוגי, הוא נמוך מאוד עד בלתי מדיד סטטיסטית.

בשנת 2019 נרצחו 5 נשים בידי בן זוגן, כאשר 3 נרצחו בחברה היהודית, ו- 2 נרצחו בחברה הערבית. כל שאר הנרצחות הן על רקע פלילי. מאידך, אם נשווה לשנת 2018, נשים רצחו לפחות 7 פעמים: 3 גברים נרצחו, 2 פעוטות הוטבעו למוות, ו- 2 נשים נרצחו (כן בידי נשים). כך שנראה שהתופעה של נשים רוצחות או אלימות, לא מקבלת מענה ציבורי מספק, אם בכלל.

בקרב מדינות ה- OECD, מדינת ישראל במקום לא טוב מבחינת שיעור רציחות הגברים למאה אלף. בהתאם לפרסומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מדינת ישראל במקום 7 מתוך 36 מדינות ברצח גברים.

במספרים מוחלטים מדובר בממוצע על כ- 110 גברים הנרצחים בשנה, לעומת 25 נשים הנרצחות בשנה (הנתונים כוללים את כלל עילות הרצח). וכך גם השנתון של משטרת ישראל, מגלה שלא כצעקתן של ארגוני הנשים.

לאור הקמת וועדת המשנה, נכון להקים וועדה שתעסוק במותם של גברים: 110 נרצחים, 300 מתאבדים, 34 מתים בתאונות עבודה בשנה. או שמא, חייהן של נשים שווים יותר?

הסיכוי של אישה להירצח בישראל בידי בן זוגה הוא – אחד למיליון! ודווקא בנתון זה, מדינת ישראל היא מבין המדינות המתקדמות בעולם.

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/437864

אשכנזי
אשכנזי
4 years ago

ר' יהושע, נראה לך שנעים לאנשים לקרוא ולהתכתב עם אדם אנונימי המסתתר תחת התוית 'צוות האתר'? זה טבעי שאנשים מעוניינים לדעת מיהו האדם האחד יחיד ומיוחד המעביר כאן את התכנים, ומהו הטעם במסך העשן הזה המכונה "צוות האתר"??
אתה כמובן תמהר להצטדק שלפעמים אחרים כותבים את התשובות וכו', אבל בינינו, בכמה אלפיות האחוז מדובר?

נועה
נועה
4 years ago

מאמר מאיר עיניים ממש. כל מילה פנינה. אפשר לדעת מי הכותב?

ינון
ינון
4 years ago

פששש כתיבה יפה.
מצחיק ועצוב

איציק
איציק
4 years ago

ללקק את האצבעות

יונתן
יונתן
4 years ago

מדהים.

niv
niv
4 years ago

מאמר נפלא. כך מגיבים ל"נאורים"!!

11
0
Would love your thoughts, please comment.x