האתר עוסק בשאלות של אמונה מול כפירה, ומיועד לעוסקים בנושא.
למדיניות האתר לחץ כאן

Kal-sites – בניית אתרים
רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר ? לחץ כאן

נושאים באתר

"רציו" רוצה לגדול... רוצים לתרום?

תקבלו מייד
אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

10 ₪
20 ₪
100 ₪
200 ₪
500 ₪
1000 ₪
סכום אחר
הפוך את תרומתך לחודשית (ללא לקיחת מסגרת)
כן!, אני אתכם
לא! רוצה תרומה חד פעמית

ד"ר דיויד ברלינסקי – האם האבולוציה אפשרית?

צוות האתר

צוות האתר

image_printלחץ לגירסת הדפסה

ד"ר דיויד ברלינסקי – האם האבולוציה אפשרית?

ד"ר דיויד ברלינסקי, עוסק במתמטיקה וביולוגיה, ומחברם של ספרים רבים, הוא אחד ממתנגדי האבולוציה הבולטים, בין השאר משום היותו יהודי חילוני, שאינו מקשר בין ביקורתו על האבולוציה ובין אמונה דתית.

עבודותיו המדעיות עסקו בניתוח מערכות, הפילוסופיה של המתמטיקה, ועוד, ראה ערך בויקיפדיה האנגלית, רשימת הפרסומים שלו, ואתר האינטרנט שלו.

את תורתו ניתן לקרוא בפרסומיו הרבים שבאתר דיסקברי, כמו גם בערוץ היוטיוב שלו, מצורף סרט ראשון מתוך סדרת ריאיונות שלו בנושא אבולוציה.

ברלינסקי מגדיר את עצמו כספקן לגבי האבולוציה, אך אינו מכריז על תמיכה בתכנון תבוני. לטענתו האבולוציה אינה מסבירה את המפץ הקמבריוני, העדר צורות הביניים, האבולוציה של כרישים, היווצרות העין, ותופעות אחרות בטבע.

ראה עוד מתורתו במאמר: מלחמת הממסד מול המטילים ספק באבולוציה, וראה בריאיון לרקפת תבור:

קיימות לא מעט "חוליות חסרות" שנדרשות כדי להראות כיצד הצליח להתפתח כל העושר שמסביבנו. כפי שציין הביולוג המולקולרי דיוויד ברלינסקי בראיון לאפוק טיימס:

"אני אוהב את התרשימים האלו שבהם המאובנים מתקדמים ב'עץ' האבולוציה בעזרת רצף של חיצים. אני יודע היכן נמצאו המאובנים, כי זה כתוב מתחת לתרשים. אבל החיצים האלה שלכאורה מקשרים בין המאובנים השונים, בין המינים השונים, האם מישהו יודע להגיד היכן הם התגלו?״

מצורף וידאו שלו, חלק 1 מתוך 22:

שתף מאמר זה

תגובות ישירות