האתר עוסק בשאלות של אמונה מול כפירה, ומיועד לעוסקים בנושא.
למדיניות האתר לחץ כאן

Kal-sites – בניית אתרים
רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר ? לחץ כאן

נושאים באתר

"רציו" רוצה לגדול... רוצים לתרום?

תקבלו מייד
אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

10 ₪
20 ₪
100 ₪
200 ₪
500 ₪
1000 ₪
סכום אחר
הפוך את תרומתך לחודשית (ללא לקיחת מסגרת)
כן!, אני אתכם
לא! רוצה תרומה חד פעמית

מעלילות הג'יהאד הפמיניסטי

צוות האתר

צוות האתר

image_printלחץ לגירסת הדפסה

כבר שבענו והתבסמנו ממעשיות הג'יהאד הפמיניסטי, ומההקשר המרקסיסטי הבולט, הסימנים הברורים הם: כפיה, נסיון לכפיה, הפחדה, איומים, שלילת זכותו של האחר לדעה שונה.

אפילו מירב מיכאלי, מתקוממת מול משטרת הפמיניזם, המפעילה לחץ ואיומים על אנשים ונשים לשדר מתוך דף המסרים של התועמלן התורן, בריאיון ל'המקום' היא אומרת:

“ובכלל תפיסת הפמיניזם שלי, וזה לא קשור רק לפגיעה מינית, היא מתומצתת במשפט שאמרה לי ד”ר אורלי לובין לפני הרבה מאד, מאד, שנים: ‘את אל תהיי לי משטרת הפמיניזם, תני לי אופציות’… אבל בחיים שלי אני לא אעשה את הדבר הזה שעושים היום במשטרת השמאל שמחלקים ציונים…

לא הבנתי למה את מתכוונת כשאת אומרת שמשטרת השמאל מחלקת ציונים?

“משטרת השמאל מחלקת ציונים לשמאלנים, לזה אני מתכוונת. ואני לא אעשה את זה לנשים ואחלק להן ציונים על פמיניזם… דרישה, כאילו בשם הפמיניזם, לבוא לנשים  ולדרוש מהן להביא את ליטרת הבשר – זה לא נותן כח לאף אחד.

“אני לא מוכנה שמשטרת הפמיניזם תגיד לי ‘למה כן או לא התלוננת?’.

ד"ר אריה אבישור, בטור קצר קובע "הפמיניזם נתפס בקלקלתו", ומגדיר את ההתרחשות כ"כפיה חילונית":

הפמיניסטיות עברו את הגבול והרמטכ"ל שגה שהתנצל, ובכלל, שביקש מהכתבים לא לשדר את הסיפור. חברה בלי חוש הומור היא חברה חולה. אני בעד חברה בריאה שמכבדת את הנשים שבה ושומרת על זכויותיהן, אך לא מעבר לכך.

באמצעי התקשורת השונים דווח כי הרמטכ"ל בני גנץ התנצל על דבריו ביחס לשירת נשים. במהלך ביקור שערכו שר הביטחון והרמטכ"ל באימון של גולני בצפון הארץ שאל ברק את הרמטכ"ל על חיילות גולני שנכחו באזור: "מי זה הבנות פה? מהגדוד? מהחטיבה? מהאוגדה?". גנץ השיב לו: "הן בהפסקות שרות. בהפסקה הן מתחילות לשיר". אין לכם מושג איזה תגובות היסטריות מהחזית הפמיניסטית היו להתבטאות זו. ח"כזהבה גלאון (מרצ) אמרה כי הבדיחות של ברק וגנץ על חשבון החיילות היא גסות ירודה, שאפיינה את הצמרת הביטחונית בשנות ה- 50. "אני מתביישת בשבילם שזו רמת השיחה שלהם. אין להתפלא שמדירים חיילות בצבא אם זו רוח המפקד".

במאמר שפרסמה זהבה גלאון ב"ישראל היום", השתלחה חברת הכנסת בכל דבר שזז: בצבא, ברבני ישיבות וברבנות הצבאית. בין היתר היא קבעה שהיציאה ההפגנתית של חיילים דתיים בעת שירת נשים הופכת את הצבא מצבא העם לצבא השם, והיא התריעה מפני העברה מסוכנת של הגה הפיקוד מהממשלה וממפקדי הצבא אל רבנים. היא גם הצדיקה השתמטות נשים על הרקע הזה. בהתייחסה לראש אכ"א היא היתריסה: "לאיזה צבא היא בדיוק רוצה שנשים יתגייסו?" עוד הוסיפה זהבה גלאון כי "החומיניזציה של הצבא תפגע בבטחון המדינה".

ח"כ רונית תירוש (קדימה) תקפה את ברק, ש"לא למד לקח מימי ציפורה העליזים שלו", ואמרה כי הרמטכ"ל חייב להבין שצה"ל מהווה כור היתוך ונושא הדרת נשים שפרץ בין שורותיו מונח לפתחו. "כבר נאמר חיים ומוות ביד הלשון, התבדחות שכזו נותנת לגיטימציה לסטיגמות, לאפליה ולאי שוויון, בחברה שלנו שכה משוועת למנהיגות אמיצה, מאחדת ומלכדת", הבהירה תירוש. ח"כ אורית זוארץ (קדימה), החברה בוועדה לקידום מעמד האישה, זעמה גם היא על דברי שר הביטחון והרמטכ"ל והודיעה כי תבקש דיון דחוף בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת: "הדג מסריח מהראש, ההתבטאות הסקסיסטית והשוביניסטית של הרמטכ"ל ושר הביטחון חושפת את דעותיהם האמיתיות בנושא הטעון של שירות נשים בצה״ל".

מה קרה? – אסור להתבדח

ואני שואל: מה יש? מה קרה? כבר אסור להתבדח? איך הוא בדיוק העליב נשים, פגע בנשים, או תרם להדרת נשים? זו לא מלחמה על זכויות נשים, שאני בעדה במלוא מובן המילה! זה דיכוי גברים, סתימת פיות והפחדה. הרמטכ"ל התבדח על העניין של שירת נשים בצה"ל שעלה לכותרות בתקופה האחרונה. לא יותר מזה! היכן הסקסיזם או השוביניזם??? 

גם אם ננתח ברצינות את דברי הרמטכ"ל, הרי שהוא דיבר באירוניה על המהומה סביב הנושא של שירת נשים. נכון, הוא תקף את הפמיניסטיות על כך שהם עשו משירת נשים סמל למאבק שלהן בהדרת נשים, ומשמעות דבריו היא: "תראו איזה דברים נפלאים וחשובים נשים עושות בצבא ואתן כל היום מדברות על שירת נשים כאילו זה העיקר"… אבל זו התבטאות לגיטימית. אין כאן פגיעה בנשים! בסך-הכל הרמטכ"ל משבח את תרומתן של הנשים לצבא וגאה בתפקידים שהן ממלאות. הוא העביר ביקורת על הפעילות של הפמיניסטיות הרדיקאליות, וזו זכותו! אין כאן סקסיזם ושוביניזם, או הדרת נשים.

הכפייה היא כפייה חילונית 

ביחס ליציאת הצוערים בקורס קצינים בעת שירת נשים, צריך לבחון את העובדות לאשורן לפני שצווחים: "הדרת נשים!", "הדרת נשים!". אותם צוערים לא ביקשו לאסור על נשים לשיר בצבא, או להפסיק את שירתן באותו אירוע. הם יצאו מהאירוע כדי לא לעבור על ההלכה היהודית. החיילות המשיכו בשירתן כמתוכנן. לפיכך, אין כאן הדרת נשים או כפייה דתית, אלא כפייה חילונית של הצבא על חיילים דתיים לעבור על ההלכה היהודית. ואני שואל את זהבה גלאון: לאיזה צבא את רוצה שהם יתגייסו?…

חברת כנסת זו מאשימה את ה"חומניזציה" בפגיעה בבטחון המדינה. האם הדרת חיילים דתיים ופגיעה במוטיבציה של בחורים דתיים להתגייס לצבא אינה פגיעה בבטחון המדינה??? היכן כתוב בפקודות מטכ"ל שחיילי צה"ל חייבים בשירת נשים??? ממתי שירת נשים היא תנאי לסיום קורס קצינים??? הראיה החד-מימדית והמעוותת של אותן פמיניסטיות כביכול מעבירה אותן על דעתן.

יתר על כן, זהבה גלאון מנסה להפחיד אותנו עם ביטויים כמו "צבא השם" והעברה מסוכנת של הגה הפיקוד מהממשלה לידי הרבנים. אני באמת לא מבין: אם הגה הפיקוד בידי הממשלה, אז מה הבעיה שהיא תחליט שמתחשבים בחיילים דתיים ולא מחייבים אותם לשמוע שירת נשים? העניין הוא שמה שזהבה גלאון רוצה זה להעביר את הגה הפיקוד לידיה ושהיא תהיה הרבנית שתקבע לחיילים הדתיים מה מותר להם ומה אסור להם על-פי ההלכה היהודית. זו האמת!

לעניות דעתי, במקרה הזה, הפמיניסטיות עברו את הגבול והרמטכ"ל שגה שהתנצל, ובכלל, שביקש מהכתבים לא לשדר את הסיפור. חברה בלי חוש הומור היא חברה חולה. אני בעד חברה בריאה שמכבדת את הנשים שבה ושומרת על זכויותיהן, אך לא מעבר לכך. כאן בדיוק עובר הגבול שהפעם, לצערי, נחצה. הפמיניזם נתפס בקלקלתו; במקום לעסוק בזכויות נשים, הוא נרתם למאבק האנטי-דתי של האליטה הקולוניאליסטית-אירופית בישראל.

מה המשמעות של כל זה? מאיפה זה בא? ההסבר פשוט מאד, היהדות מאמינה במשטר של מעשים, בכללים גם לפרטים הקטנים, לשם היא מעבירה את מרכז הכובד שלה, ואילו התרבות המערבית לא מאמינה בהוראות כאלו, היא מטילה את כל יהבה על הרצון הטוב, ולכן היא חייבת לעצב את ה'רצון הטוב' של בני האדם, להילחם על הצורה בה ייראו הדברים, ועל הסגנון בו נדבר, כי בלי זה אין כלום, האדם יישאר כחיית טרף בלי שום מעצור. נכון שה'מעצורים' בדמות שיח הנרטיבים והשפה הם מעושים ומגוחכים, אבל זה כל מה שנותר לתרבות המערבית להיאחז בו.

 

0 0 votes
Article Rating

שתף מאמר זה

תגובות ישירות

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x