האתר עוסק בשאלות של אמונה מול כפירה, ומיועד לעוסקים בנושא.
למדיניות האתר לחץ כאן

Kal-sites – בניית אתרים
רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר ? לחץ כאן

נושאים באתר

"רציו" רוצה לגדול... רוצים לתרום?

תקבלו מייד
אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

10 ₪
20 ₪
100 ₪
200 ₪
500 ₪
1000 ₪
סכום אחר
הפוך את תרומתך לחודשית (ללא לקיחת מסגרת)
כן!, אני אתכם
לא! רוצה תרומה חד פעמית

עשר ה'תשובות' של ליצן בר – חלק ראשון

צוות האתר

צוות האתר

image_printלחץ לגירסת הדפסה

אנחנו ממשיכים לעסוק בהבליו של איתן בר.

בהמשך לפוסט הזה:

עשר השגיאות של איתן בר

בתגובה לפוסט 'עשר השגיאות של איתן בר', פירסם הליצן פוסט חדש הנושא את הכותרת השנונה: 'השגיאות של רבני רציו'.

בפתח דבריו קובל איתן בר, על כך שלא קיבל יחס מכבד, ואפילו הלבישו לראשו כובע ליצן.

"איזה ערך עומד מאחורי הרעיון לקחת תמונה של מי שמתנגד לך ולשים אותו עם כובע ליצן על הראש?"

התשובה מגיעה כמה שורות בהמשך:

"איתן בר איננו נוצרי, אלא יהודי, נכד לניצולי שואה, נימול ומי שעלה לתורה בגיל 13 בבית הכנסת, אשר חוגג את החגים היהודים".

ובכן, ליצן הוא מי שמתחפש, מי שעושה מהצופים שלו קרקס. ליריב שווה לא שמים כובע ליצן על הראש, למתחזה שמים לפחות כובע ליצן אחד.

העובדה שאיתן בר נולד כיהודי, לא אומרת שום דבר על היותו נוצרי או לא נוצרי.

גם ישו נולד כיהודי ואף נימול, גם יוחנן ומתיא, ואפילו פאולוס.

על פי ההלכה גם יהודי שממיר את דתו לנצרות, מוגדר כיהודי. לכן אדם יכול להיוולד כיהודי, ולהתנצר.

איתן בר הוא נוצרי, שמאמין בעיקרי הדת הנוצרית, וממומן ע"י ארגונים נוצריים, ומונע מכח אחד מעיקרי הנצרות: המיסיון, השליחות להפיץ את הבשורה.

זו הסיבה שצריך להיות לך כובע ליצן על הראש. כי אתה מתחזה.

היהדות המשיחית היא פייק לצרכי תעמולה, שנוצר לפני כמה עשרות שנים:

 

איך מצטרפים אתם שואלים? כמו לנצרות, על ידי טבילה:

לו היו יהודים משיחיים לפני היווסדות הנצרות כדת, הרי שהם קיימו את כל מצוות התורה, ושמעו לסמכות הפרושים, כמו שציווה ישו. אך ה"יהודים המשיחיים" כביכול של זמננו, מקבלים את העיקרון של פאולוס, של ביטול המצוות המעשיות. הם מקבלים את בשורת המיסיון, והם מקבלים את עקרון ההשפלה של אוגוסטינוס לפיו היהודים יסבלו לנצח כל עוד לא יקבלו את ישו כאל.

ההתחזות של המשיחיים, סיבכה אותם רבות וקשות בבתי משפט, אבל כולם, תמיד, הכריעו שהמשיחיים הם נוצרים לכל דבר וענין, וזו הגדרתם המשפטית בחוק, בארץ ואף בארה"ב.

אתר רציו מלמד יהדות – ליהודים. יהודים חיים בארץ ישראל, מלים את בניהם, מגדירים את עצמם כיהודים, ויש ביניהם ויכוחים איזו זיקה צריך – או האם צריך שתהיה  -למסורת. אך אתרי המיסיון אינם מטיפים נצרות לנוצרים – אלא ליהודים, כחלק מהשליחות הנוצרית העתיקה, וכאן הם מנסים לגנוב את דעת הציבור היהודי, בהציגם את עצמם כיהודים.

החוק במדינת ישראל אוסר על פעילות מיסיונרית, ואת החוק הזה מנסים המשיחיים לעקוף, בתחבולות של ילדים קטנים עם כובע ליצן.

איתן בר הוא "נכד לניצולי שואה", אבל לפי המשיחיים ואיתן בר – השואה היא עונש ליהודים שלא קיבלו את משיחיותו של ישו.

כך כותב מנו קלישר, ראש הקהילה המשיחית: 'קהילת ירושלים – בית גאולה', במאמר שעוסק בנושא 'השואה':

"הסיבה העקרונית לכל מכה, תהיה אשר תהיה, נובעת מדחיית ישוע כמלך ומושיע ישראלכל עוד עם ישראל אינו מקבל את ישוע – הוא נשאר תחת האיום להיענש בכל רגע… "עקשות לב או בריחה מאלוהים (ישו) הנה מתכון בטוח לשואה נוספת"!".

לורה ואדי בקפורד, מראשי הקהילה המשיחית בערד בעבר, כותב: "דחייתו של משיחו גרם לחורבן הבית, לגלות…. השואה מהווה עדות לכך שה' מקיים את הבטחותיו…"

איתן בר, בפרק ה-25 של ספרו "Refuting rabbinic objections to Christianity", כותב: "אך מתברר כי רק דחיית המשיח יכלה להביא לעם היהודי אלפי שנות כאב וייסורים במידה זו".

ובכן, איתן בר הוא נכד לניצולי שואה, אבל לדעתו הסיבה לשואה היא – שהיהודים לא קיבלו את משיחיותו של ישוע. תודה ששיתפת. לא פלא שהוא בחר להתחתן עם גויה, לפחות אשתו היא מאלו שקיבלו את המשיח מדורי דורות.

איתן טוען שהוא לא נוצרי. מה אומר על זה בית המשפט?

בית המשפט בישראל נזקק לשאלה זו 7 פעמים, ובכולן היתה הכרעה חד משמעית – יהדות משיחית = נצרות. כמפורט בהערת שוליים[1]

גם היהודים החילוניים הרדיקליים, שנלחמו בדת, בהדתה, ובכל מה שקשור למסורת, ראו את המיסיונרים המשיחיים כגויים גמורים שיש לנדות מהחברה ולאסור על פי חוק.

גם בתי הכלא בארה"ב לא מוכנים להכיר במשיחיים כיהודים, וכך גם הצי של הצבא האמריקני, לא מוכן לרשום את המשיחיים כיהודים.

תביעות משפטיות חוזרות  ונשנות, מוגשות נגד המיסיון של המשיחיים, שהוא עברה על החוק: "ארגונים משיחיים פונים לקטינים בפייסבוק, במטרה להמיר את דתם" (וואלה), "תביעה: פרסומות להמרת דת ב"ערוץ בייבי" (ישראל היום). "השלטים המיסיונריים הוסרו".

בארץ הם מנסים להתעקש להציג את עצמם כיהודים, אבל מול התורמים האונגליסטים שמממנים אותם במליונים, הם מתנהלים כנוצרים, שכן התורמים הם נוצרים לכל דבר, ולא 'יהודים משיחיים', דוד בריקנר, יו"ר "יהודים למען ישוע", הודה בפה מלא בתוכניתו של לארי קינג בערוץ ה-CNN, בחודש מרץ 2007: "WE ARE 100% CHRISTIANS" – "אנחנו 100% נוצרים!" 

ואם נפנה אל היסטוריונים וחוקרי נצרות, הרי פרופסור דוד פלוסר, מגדולי ההיסטוריונים והחוקרים בישראל, בעל שם עולמי בתחומי ההיסטוריה של עם ישראל בתקופת הבית השני, תקופת התנאים, וחקר הנצרות הקדומה, קובע:

"בין היהודים המשיחיים קיימים גוונים שונים ביחסם אל התורה ואל המצוות… רובם ככולם של יהודים נוצרים אלה אינם אוהבים את השם 'נוצרי' והם מתקראים 'יהודים משיחיים'. הללו, בתור מומחים ליהדות, משמשים לפעמים שליחים ומיופי-כוח של העדות הנוצריות תומכות המיסיון… מבחינת המבחן התיאולוגי משתייכים היהודים המשיחיים לעולם הנצרות… עם זאת החיפוש אחרי השורשים היהודיים בקרב הנצרות, בכלל, יוצר אווירה נוחה לפעילות 'היהדות המשיחית' הזאת לכל גווניה. מאידך, משמעות 'היהדות המשיחית' אינה נהירה ליהודים חילוניים כשהם בורים ונבערים בענייני היהדות. 'יהודי משיחי' כזה כשהוא מזדהה עם היהודים או גם דובר הגות ציונית ומה עוד שומר חלק מן המצוות נחשב לא פעם יהודי ככל היהודים – ואילו סכנתו הישירה והעקיפה מרובה", (יהדות ומקורות הנצרות, ספרית פועלים, הוצאות הקיבוץ הארצי השומר הצעיר, הדפסה שנייה 1979, בעמ' 25-26).

פרופ' מיכאל וישוגרוד, הינו מומחה לפילוסופיית הדתות, והוא כותב כך:

"הגויים המקדמים את היהדות המשיחית, מאפשרים ליהודים להשאר במרחק הנצרות הגויית, תוך כדי שמירה על תרבות יהודית, כדרך להקל את המעבר הפסיכולוגי לאמונה החדשה, ומבלי להרגיש אשם בעזיבתם של עם נרדף".

ואם כבר מדברים על ניצולי שואה, אלי ויזל, אינטלקטואל וסופר יהודי ניצול שואה, חתן פרס נובל לשלום בשנת 1986, עוסק בפעילויות חינוכיות להנצחת זכר השואה ומניעת התרחשותה שנית, כותב כך:

"הם (היהודים המשיחיים) בלתי הוגנים, הם צבועים, אין להם אומץ להצהיר בכנות שהם החליטו לזנוח את עמם ואת מורשתם. באומרם לקרבנותיהם כי אפשר להיות יהודי ונוצרי גם יחד… הם מטילים מלכודת של תחבולות ושקרים. ויותר גרוע מזאת, הם משחקים במקומות תורפה של הקורבנות שלהם. כל הזמן מנצלים חולשה, אי-ידיעה, וחוסר אושר. הם מציעים "משפחה חדשה" שאמורה להחליף את האמיתית, ה"חברה" שהייתה חסרה עד עכשיו, ובתחילה, אווירה דתית "שלא מחייבת". אח"כ מאוחר מדי כדי לחזור אחורה: "מבצע פיתוי" הצליח."

ועל זה מגיע לאיתן בר לא כובע ליצן אחד, אלא כמה וכמה. אחד על ההתחזות ליהודי, שני על השימוש בזכר השואה, שלדעתו היא עונש ליהודים בגלל שלא קבלו את ישוע. ושלישי: על הבדיחות שהוא מציג בצורת טיעונים.

לפי איתן בר, היהודים הם כנסת השטן, אם אתה לא מקבל את ישו, אתה בצד של השטן.

לסיכום משנתו של איתן בר: היהודים הם בני השטן, אין משמעות לכך שהם מאמינים באלהים, עד שלא ימליכו עליהם את ישו כאלהים ספייר, הם בני שטן. זה לגבינו, ומה לגבי איתן? הוא איש מלא כבוד לאחרים, רק אל תשימו לו כובע ליצן.

הקהילות המשיחיות, הן לא קהילות של יהודים, אלא קהילות מעורבות, חלקן הגדול גויים, וחלקן יהודים שנפלו בפח של הנצרות:

 

הנה מה שכותבת לורה בקפורד, שהיתה ראש הקהילה המשיחית בערד:

"המציאות היא כך שהישראלים הולכים, לא, רצים יום יום לתוך הגיהינום!…

"אין הזמן מתאים לחגוג את עצמאותה של ישראל כי היא כבולה ומשועבדת לחטא…

"כל הקדמה שניתן לראות מבוטלת ע"י העובדה כי היא (מדינת ישראל) זיהמה כל מאגרי מים בארץ ע"י שפכים תעשייתיים, והיא זיהמה את המדבר ע"י פיזור פסולת גרעינית וביולוגית.

"היא גרמה חולי לתושביה, יהודים ולא יהודי כאחד, ע"י סרטן ומחלות חשוכות מרפא אחרות.

"מבחינה חברתית, ישראל (…) מוכתמת ע"י התעללותה בנשים, בילדים ובקשישים. לשעבד נשים וילדים, ולמכור אותם לזנות כנגד רצונם הינו דבר שבשגרה, והיות והמשטרה מושחתת, לא נעשה דבר…

"סמים מתפשטים וחלקם מברוני הסמים המוצלחים ביותר בעולם הינם במקרה ישראלים. מנהיגיה הדתיים והפוליטיים הינם הגרועים ביותר…

"העם כבול בשעבוד החטא והולכים בעקבות תכתיב אביהם, כפי שאמר ישוע. (אַתֶּם מֵאֵת אֲבִיכֶם הַשָּׂטָן וְלַעֲשׂוֹת אֶת־תַּאֲוֹת אֲבִיכֶם חֲפַצְתֶּם הוּא רוֹצֵחַ הָיָה מֵרֹאשׁ וּבָאֱמֶת לֹא עָמָד כִּי אֱמֶת אֵין־בּוֹ מִדֵּי דַבְּרוֹ שֶׁקֶר יְדַבֵּר מִלִּבּוֹ כִּי־מְשַׁקֵּר הוּא וַאֲבִי הַשָּׁקֶר – יוחנן 8:44)….

"אני מאמינה כי צריך להכריז על יום העצמאות כאל יום צום עבור המאמינים (בישוע)…"

משיחיים משתתפים באירועי של ארגונים פלשתיניים המגנים ומנדים את ישראל.

הסיבה שהם עסוקים בהצדקת השואה, היא משום שהשמדת היהודים קשורה באחד מעיקרי האמונה של המשיחיים, העיקרון שישו יחזור וישמיד את כל היהודים שלא קיבלו את משיחיותו:

ובכן, זו 'ביאת המשיח' שהמשיחיים מקוים ומייחלים לה, שישו ישוב מן המתים, ישמיד שני שליש מעם  ישראל, וישאיר בחיים רק את היהודים המשיחיים…

ובר החוצפן עוד מעיז לשאול מדוע כובע ליצן? באמת יותר מתאים זר של קוצים ותהלוכה בויה דולורוזה…

אבל כובע הליצן הכי גדול, מדליית הארד מהיכל התהילה של פרס איג נובל לליצנות, מגיע  לאיתן בר, משום שהוא עובד עבודה זרה, הנה לנו מה חושבים היהודים המשיחיים:

 

אז איתן בר נימול, עלה לתורה בגיל 13, סבתא שלו ניצלה מהשואה שנחתה על היהודים שדחו את ישו, ומה הוא עשה בסוף?

המיר את דתו לאמונה שישו, האדם, הוא גם אלהים.

וכאן יש לנו מצווה  חשובה.

לנוצרים יש מצווה – להפיץ את הבשורה!!

לנו יש מצוה: ליצנותא דעבודה זרה, וכך אומר אליהו הנביא לעובדי הבעל:

"וַיִּקְרְאוּ בְשֵׁם הַבַּעַל מֵהַבֹּקֶר וְעַד הַצָּהֳרַיִם לֵאמֹר הַבַּעַל עֲנֵנוּ וְאֵין קוֹל וְאֵין עֹנֶה וַיְפַסְּחוּ עַל הַמִּזְבֵּחַ אֲשֶׁר עָשָׂה: (כז) וַיְהִי בַצָּהֳרַיִם וַיְהַתֵּל בָּהֶם אֵלִיָּהוּ וַיֹּאמֶר קִרְאוּ בְקוֹל גָּדוֹל כִּי אֱלֹהִים הוּא כִּי שִׂיחַ וְכִי שִׂיג לוֹ וְכִי דֶרֶךְ לוֹ אוּלַי יָשֵׁן הוּא וְיִקָץ: (כח) וַיִּקְרְאוּ בְּקוֹל גָּדוֹל וַיִּתְגֹּדְדוּ כְּמִשְׁפָּטָם בַּחֲרָבוֹת וּבָרְמָחִים עַד שְׁפָךְ דָּם עֲלֵיהֶם: (כט) וַיְהִי כַּעֲבֹר הַצָּהֳרַיִם וַיִּתְנַבְּאוּ עַד לַעֲלוֹת הַמִּנְחָה וְאֵין קוֹל וְאֵין עֹנֶה וְאֵין קָשֶׁב", (מ"א יח).

עובדי הבעל החסודים, הצטלבו, שפכו מים קדושים, אכלו לחם הקודש, עשו ברית מילה, עלו לתורה, וחיכו לסנטה קלאוס… אבל הבעל לא הופיע…

אליהו הנביא, שכל מלה שלו קדושה, שהנהיג את עם ישראל בשעות הכי קשות, מלאך הברית הרחום, מצא את הזמן להתל במומרים עובדי הבעל. מדוע? משום שהם היתלו בעם ישראל, הציגו את עצמם כצדיקים, הדיחו אותו לעבוד את אלהיהם המתועב, הסיתו אותו מעם המסורת שלו.

וגם אנחנו נלך בדרכיו, כפי שאמרו חכמים "כל ליצנותא אסירא בר מליצנותא דעבודה זרה", הנצרות היא עבודה זרה, וכל ליצנות עליה היא דבר טוב וראוי.

הבו אלף כובעי ליצן לאיתן בר המתחזה ליהודי!!

חכמים הקפידו מאד על לשון נקיה, וכמה פעמים לימדו לקח, שאדם הנראה כשר התבטא בצורה לא נקיה, ולבסוף התברר שאינו ממש כשר. אמנם, בנוגע לעבודה זרה כך הם אומרים:

"אמר רב הונא בר מנוח משמיה דרב אחא בריה דרב איקא שרי ליה לבר ישראל למימר ליה לעובד כוכבים שקליה לעבודה זרה ואנחיה בשין תיו שלו" (מגילה כה: – ראה  ישעיהו כ ד).

ובכן, איתן בר היקר, רב אחא בריה דרב איקא, מדבר בשפה שלך: טול את ישו משיחך, ותדחוף, אתה יודע לאן…

מוטי וקנין, חברו של איתן בר לקריינות משיחית, טוען שמשה רבינו לא היה נביא:

עוד 'יהודים' כאלו ואבדנו…

בפוסט הבא נתייחס ל'תשובות' של איתן, כאן דיברנו רק על כובע הליצן…

הערות:

[1] בג"ץ 72/62

דוד אוסוואלד רופאייזן (האח דניאל) נגד שר הפנים

כ"ב חשון תשכ"ז (19.11.1962)

"דת ישראל, כמו כל דת אחרת, היא לפי עצם מהותה טוטאלית, כל כוללת, ואינה יכולה לראות עצמה כ'שותף' עם מישהו אחר. הדיברה השנייה: 'לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני", מבטאת במלוא החריפות את האקסקלוסיביות הזאת; הדברים עתיקים."

שופט בית משפט העליון משה זילברג

בג"ץ 467/75

ג'יימס מילטון ומרתה פטרישה האטשינס נגד שר הפנים

(19.5.76)

" על ישועים הנחשבים ומקובלים כיהודים טרם שמענו. הדבר פשוט אינו מתקבל על הדעת. לפי כל מבחן שהוא, הלכתי-דתי או משפט חילוני, אין דבר כזה.שאלו נא יהודי ברחוב אם יתכן דבר כזה ותשובתו הוודאית תהיה: "לא". ידוע שישנה כת של אנשים שנולדו יהודים והפכו למאמינים בישו המשיח הקרויים "עברים משיחיים". הם כביכול רוצים לשמור על מוצאם היהודי, אבל היהדות הקיאה אותם ובקהל ישראל לא יבואו".

"… יהודי שהמיר את דתו הוציא את עצמו מכלל ישראל דווקא במובן החילוני המקובל בעם ובמובן זה – להבדיל מהגישה הדתית – אין הוא עוד בבחינת יהודי."

נאמר ע"י צבי ברנזון, שופט בית משפט הגבוה לצדק (1953-1977)

בג"ץ 563/77

איילין דורפלינגר נגד שר הפנים ד"ר יוסף בורג

(15.3.1979)

"איש אינו כופה על העותרים השתייכות לדת פלונית. העותרים, מרצונם החופשי, מאמינים ומשוכנעים בנכונות עקרונותיה של 'דת פלונית' ורשאים הם להאמין ולשתכנע בכך. אך הם אינם רשאים לכפות את עצמם על העם היהודי ולראות עצמם בניו של עם זה שמזה אלפיים שנה רואה בכל אחד מהם וכיוצא בהם כמי שהוציא עצמו מכללה של האומה העברית."

נאמר ע"י נשיא בית המשפט העליון לשעבר, מאיר שמגר

בג"ץ 265/87

גרי ושירלי ברספורד נגד שר הפנים

א' תמוז תשנ"ב (2.7.92)

"…ההסטוריה עשתה את שלה במשך כאלפיים שנה, והשם 'ישו הנוצרי' הפך לסמל של שלילת היהדות וניתוק מישותה ההיסטורית…"

שופט בית משפט העליון מנחם אלון

"… גורמים אלה (לאומיים, דתיים, לשוניים, היסטוריים…) מובילים היום כולם למסקנה, כי מי שמאמין במשיחיותו של ישו ורואה באמונתו זו את האפקטיבית שבאמונותיו ועושה לה נפשות ומתרכז לשם כך בקהילות הרי הוא אדם המאמין בדת אחרת…"

"המבחן הראוי הוא המבחן החילוני-לאומי, המשקף את התודעה הלאומית שלנו כיום. נראה לי כי לענין תודעה לאומית זו קיים קונסנסוס רחב בעם היהודי, וקיימת בו הסכמה לאומית, כי אמונה בישוע כמשיח, מלך היהודים ובן האלוהים והטפה אקטיבית להגשמת אמונה זו בין היהודים, תוך יצירת קהילה מיוחדת לשם כך, כי כל אלה עושים את האדם לבן דת אחת, באופן שנשללת יהדותו. על פי תודעה זו אנו רואים בעותרים בני דת אחרת. בנתני ביטוי לתודעה לאומית זו, ולהסכמה לאומית זו, איני מטיל על החברה הישראלית השקפת עולם פרטית. איני מכריע גם בשאלה עליה קיימים חילוקי דעות עמוקים ואין בה קונסנסוס חברתי. נראה לי כי הדת האחרת, אליה משתייכים העותרים, הינה – לפי המבחן החילוני – הדת הנוצרית…"

נאמר ע"י נשיא בית משפט העליון לשעבר אהרן ברק

"ברור שאדם המאמין באלוהות של ישו כחלק מהאלוהות המשולשת, הרי הוא אדם שהנצרות – כמעט ללא הבדל בין זרמיה השונים – יכולה למנותו עם בניה."

נאמר ע"י שופט בית המשפט העליון ד"ר אלפרד ויתקון

בג"ץ 329/87

ריצ'רד (אריה) סורקו-רם נגד שר הבטחון יצחק רבין

כ"ז כסלו תש"ן (25.12.89)

"המאמין במשיחיותו של ישו מוציא עצמו מכלל היהדות על כל גווניה וזרמיה."

"העותר נמנה על כת "היהודים המשיחיים"; דבר זה אינו שנוי במחלוקת. על מהותה של כת זו, על עקרי אמונתה ודרכי פעולתה עמדנו במפורט בבג"ץ 265/87 הנ"ל… (שם) באנו למסקנה כי יהודים המשיחיים המה כת מעולם הנצרות…"

נאמר על-ידי משנה נשיא בית משפט העליון, מנחם אלון.

בג"ץ 758/88

ריצ'רד וויקי קנדל נגד שר הפנים

א' תמוז תשנ"ב (2.7.1992)

אין כל קשר בין חופש המצפון והדת לגבי השאלה מי הוא יהודי לפי חוק השבות; אין לפגוע בחופש המצפון, הדת והאמונה של העותרים, אך אם אמונתם היא כזו שאינה מתיישבת עם מושג היהדות לפי חוק השבות, לפי כל המבחנים, בין על-פי הדת אותה בחרו, בין על-פי עולם היהדות, בין על-פי גישתו של היהודי החילוני-ליברלי, אין הם יכולים להיחשב כיהודים לצורך חוק השבות

שופטת בית משפט העליון שושנה נתניהו

ת"א 1652-07

24.5.2010

"היהדות המשיחית היא זרם דתי המבוסס על מרכיבים נוצריים (…) הזרם אינו מוכר כפלג בתוך היהדות…

אחד מעיקרי האמונה המשיחית הוא 'בישור', כלומר הפצת בשורת האמונה באמצעות פעילות מיסיונרית…"

השופט עידו רוזין, מבית משפט השלום בבאר שבע

 

 

3.3 7 votes
Article Rating

שתף מאמר זה

תגובות ישירות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
שלמה
שלמה
2 years ago

דברים כדורבנות

1
0
Would love your thoughts, please comment.x