האתר עוסק בשאלות של אמונה מול כפירה, ומיועד לעוסקים בנושא.
למדיניות האתר לחץ כאן

Kal-sites – בניית אתרים
רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר ? לחץ כאן

נושאים באתר

"רציו" רוצה לגדול... רוצים לתרום?

תקבלו מייד
אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

10 ₪
20 ₪
100 ₪
200 ₪
500 ₪
1000 ₪
סכום אחר
הפוך את תרומתך לחודשית (ללא לקיחת מסגרת)
כן!, אני אתכם
לא! רוצה תרומה חד פעמית

פנאטים מפיצי מחלות

צוות האתר

צוות האתר

image_printלחץ לגירסת הדפסה

פיטר סוואב מאפוק טיימס מגלה כמה סודות על הפצת המחלה באיטליה (קטע מתוך מאמר):

…ב-2016, איטליה הזמינה שוטרים סינים לפטרל ברחובות איטליה. כן, אתם קוראים נכון. שוטרים סינים במדים פטרלו לצד שוטרים איטלקים, “כדי לאפשר לתיירים הסינים להרגיש בנוח”  (1)

…המגפה התפרצה במחוז לומברדיה, בו שוכנת מילאנו. שני המקרים הראשונים של וירוס המק”ס (SARS-CoV-2) באיטליה היו זוג מהעיר ווהאן בסין. הם הגיעו למילאנו ב-24 בינואר 2020, ובאותו שבוע נסעו לרומא, שם הם פיתחו סימפטומים של המחלה. מקרה נוסף היה של איטלקי שגם הוא חלה לאחר שחזר מסין בסוף ינואר. אבל אף אחד משלושתם לא גרם להתפשטות רחבת היקף. איטליה ביטלה את הטיסות הנכנסות מסין ב-31 בינואר, ובמשך כשבועיים מספר ההידבקויות המאומתות נותר שלושה ונראה היה שאיטליה בלמה את המחלה.

אבל אז קרה דבר לא צפוי. לאחר שהועלתה האפשרות להכניס לבידוד סינים שהגיעו לאיטליה, אנשי ממשל איטלקים קמו על רגליהם האחוריות וטענו שהרעיון הזה “גזעני”. ראש העיר פירנצה השיק קמפיין ארצי, בשיתוף עם ערוץ התעמולה הסיני CGTN, שמטרתו לעודד איטלקים לחבק סינים ברחובות הערים במטרה “לבלום את השנאה”. בסרטון וידאו שהכין ערוץ התעמולה הסיני ב-1 בפברואר רואים איטלקים ניגשים לבחור סיני העומד ברחוב, מורידים ממנו את המסכה ומחבקים אותו[2]. ראש העיר בעצמו יצא לחבק סיני, כפי שהראה בסרטון שהעלה לטוויטר[3].

ב-6 בפברואר הוסיף שגריר סין באיטליה עצים לאש במאמר שפרסם בעיתון האיטלקי MONDO. במאמר הוא הסתיר את המגפה, תקף את ביטול הטיסות הנכנסות מסין, ואיים על הממשל האיטלקי: “אלה שקרים, פאניקה שנוצרה מדעות קדומות ואפליה, הגורמים לפצעים ולהפסדים [כלכליים ודיפלומטיים] שקשה יהיה לרפא אותם ולפצות עליהם”[4]. השגריר הסיני גם עלה לשידור בטלוויזיה הלאומית של איטליה ודיבר על “הישגיה של סין בשליטה במגפה”.

המק”ס המשיכה להסתיר את המגפה בדיוק כפי שהסתירה את הסוס הטרויאני הנקרא “דרך המשי” – שכעת חשף את תחפושתו: כפי שהזהירו גורמי מודיעין אירופים ואמריקניים, ניצלה המק”ס את דריסת הרגל הפוליטית שהשיגה באיטליה באמצעות הפרויקט והקשרים הכלכליים שרקמה קודם, כדי ללחוץ על הפוליטיקאים המקומיים “להפסיק את השנאה” ולחבק סינים – אחרת ייגרם פיצוץ דיפלומטי והפסדים כלכליים לאיטליה. ואיטליה, במקום להתעורר מהר ולהתפכח, חששה מפגיעה בפטרון שלה, והמשיכה לבלוע את השקרים עד שהיה מאוחר מדי.

סינית מבקשת חיבוק, כחלק מקמפיין החיבוקים ברחובות איטליה | תמונה: צילום מסך מטוויטר

ד”ר ג’ורגי’ו פאלו (Giorgio Palù), פרופ’ מומחה לנגיפים מאוניברסיטת פדובה שבאיטליה, אמר ל-CNN שלדעתו המגפה התפרצה באיטליה לאחר שהאיטלקים החלו לחבק סינים[5]. ב-18 בפברואר הגיע אדם בגיל 38 לבית חולים בעיר קטנה בשם קודוגנו, כ-48 ק”מ מדרום מזרח למילאנו, השוכנת במחוז שהוזכר – לומברדיה[6]. האיש פיתח בעיות נשימה. אשתו ההרה ורופאו נדבקו מיד וגם כמה מעובדי בית החולים. נקודת הזמן הזו סימנה את התפשטות המגפה באזור לומברדיה. בהתחלה הגיעו תריסרים לבתי החולים, אחר כך מאות, ואחר כך אלפים. נכון למועד כתיבת שורות אלה, בסוף מארס, כמעט מחצית מהמקרים המאומתים באיטליה מרוכזים שם.

מנופי הלחץ הסיניים גרמו לאיטלקים להיכנע ושימשו כשער שדרכו התפשט הווירוס. על פי נתוני לשכת המסחר המקומית במחוז לומברדיה, ב-2018 עשה המחוז עסקים עם סין בהיקף של יותר מ-20 מיליארד דולר: העיר לודי שבמחוז – כ-2.6 מיליארד דולר (כ-11 אלף דולר לאדם); מילאנו – כ-9.4 מיליארד דולר באותה שנה; ברגמו, שבה המספר הגדול ביותר (יותר מ-7,000 מקרים) של מקרי הידבקות מאומתים מבין ערי המחוז – כ-1.6 מיליארד דולר; וברשיה, מקום מושבה של יצרנית הנשק האיטלקית “ברטה” – יותר ממיליארד דולר ויותר מ-6,000 מקרים מאומתים[7].

תמונה דומה הייתה במחוזות אחרים שניהלו עסקים בהיקפים נרחבים עם סין, כמו מחוז “אמיליה-רומאניה” (כ-6.2 מיליארד דולר ב-2018, יותר מ-10,000 מקרי הידבקות); ונטו (כ-6.4 מיליארד דולר ויותר מ-6,400 נדבקים); פיימונטה (כ-4.6 מיליארד דולר ויותר מ-6,000 נדבקים); וקאמפאניה שבדרום איטליה (כ-2 מיליארד דולר בשנה וכ-1,200 נדבקים)…

עד כאן סוואב, לדבריו האינטרס הוא כלכלי, אבל לענינינו אנו לומדים כמה קל להפעיל את הגלמים הליברלים שירוצו על אוטומט לחבק כל מה שיגידו להם שנגד גזענות, בלי להפעיל טיפת חשיבה עצמאית. רחמנות.

הערות:

  1. CGTN, “Chinese police patrol in Rome and Milan”, YouTube, May 2016
  2. CGTN, “Italian residents hug Chinese people to encourage them in coronavirus fight”, YouTube, Feb 4 2020
  3. Dario Nardella, Twitter, Feb 1, https://bit.ly/3aMl2vr
  4. MONDO, “Coronavirus, l’appello dell’ambasciatore di Pechino: «Aiutateci a vincere»”, February 6 2020
  5. Barbie Latza Nadeau and Valentina Di Donato, “Italian doctors hope for a sign the coronavirus lockdown is working, because there’s no plan B”, CNN, March 19 2020
  6. Giampaolo Visetti, “Codogno, i medici dell’ospedale in trincea: “Quelle accuse del premier fanno più male della malattia”, la Repubblica, February 26 2020
  7. Google: “Italia –Cina, 44 miliardi di scambi nel 2018: Bene la Lombardia con 17,6 miliardi (+10,9%)”, PDF

למעוניינים לראות טמטום ליברלי בפעולה:

 

וזה מספרד:

0 0 votes
Article Rating

שתף מאמר זה

תגובות ישירות

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x