האתר עוסק בשאלות של אמונה מול כפירה, ומיועד לעוסקים בנושא.
למדיניות האתר לחץ כאן

Kal-sites – בניית אתרים
רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר ? לחץ כאן

נושאים באתר

"רציו" רוצה לגדול... רוצים לתרום?

תקבלו מייד
אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

10 ₪
20 ₪
100 ₪
200 ₪
500 ₪
1000 ₪
סכום אחר
הפוך את תרומתך לחודשית (ללא לקיחת מסגרת)
כן!, אני אתכם
לא! רוצה תרומה חד פעמית

רדיפות 'ליברליות' נגד המאמינים

צוות האתר

צוות האתר

image_printלחץ לגירסת הדפסה

סקירת ספרות.

הספר "זה מסוכן להאמין", מאת מרי אברסטדט (2016), בעלת תואר בפילוסופיה ובמדינאות, היתה כותבת הנאומים למזכיר המדינה גורג' שולץ, פירסמה ספרים ומאמרים רבים:

מרי אברסטדט, "אחת המשקיפים החברתיים החריפים והיצירתיים ביותר של ימינו" (פרנסיס פוקויאמה), מתארת מגמה מטרידה בחברה האמריקאית: אפליה נגד אמונה דתית ומסורתית, אנשים מאמינים נדחפים באגרסיביות ממקומם ומעמדם הציבורי, על ידי מתקפות מתואמות של 'ליברלים'.

אברסטדט מתארת כיצד החוקים האחרונים, החלטות בית המשפט וההפחדה בקמפוסים ובמקומות אחרים מאיימים על המאמינים שחוששים לאבד את מקום עבודתם, את הקהילות שלהם ואת החירויות הבסיסיות שלהם רק בגלל אמונותם. הם חוששים שהאוניברסיטאות והמכללות הדתיות שלהם יכנעו לתביעות חילוניות אגרסיביות. הם חוששים כי הם ובני משפחותיהם יהיו מנודים או יצטרכו לעזוב את אמונתם, בגלל עונשים חברתיים ופיננסיים.

חופש הדת הוא זכות יסוד, המעוגנת בתיקון הראשון. עם זאת בספר 'מסוכן להאמין' אברסטדט מפנה את תשומת הלב לקנאות הגוברת הזאת ומבקשת לפתוח את מוחם של הליברלים החילוניים, שכוונותיהם הטובות הופכות אותם לאינקוויזיטורים מודרניים. לא עד שהפרוגרסיבים האלה יעמדו בסטנדרטים משלהם של סובלנות וגיוון.

בדש הספר כותבת המחברת:

החירות הדתית נמצאת תחת מתקפה היום כפי שלא היתה מעולם. מדינה שנוסדה על חופש הדיבור והאמונה הדתית משתנה מבפנים על ידי פעילים עוינים לשניהם. האם זה מה שאנחנו רוצים שאמריקה תהיה?

המחזיקים בדעות "לא נכונות" בנושאים כמו לידה, הפלות ונישואים חד-מיניים, מותקפים בפומבי על ידי פעילים אנטי-דתיים תוקפניים במאמץ להוציא אותם מהחיים הציבוריים ולפגוע במוסדותיהם . הספר מביא דוגמאות מכל רחבי הארץ וממקומות אחרים, כיצד היריבים לדעות השמרניות מערערים את מקומות עבודתם של המאמינים, מתערבים ומחבלים בגיוס כספי צדקה הקשורים לחסד ולמצוות הדת, ומתערבים בחינוך הדתי, העובדות המתוארות בספר מזכירות את ציד המכשפות של ימי הביניים ואת המקארתיזם של שנות ה50.

ספרה הקודם של אברסטדט הוא "איך המערב איבד את האלהים".

המבקרים אומרים:

"יש מאבק מאורגן היטב נגד הנצרות, תוך שימוש בפרשנויות חדשות של מושגים של חופש הדיבור, זכויות האזרח והצדק החברתי. אברסטדט טוענת נכונה, כי תקיפה זו נוגעת לעיקרון העקרונות החוקתיים המייסדים של חופש הפולחן וההתאגדות החופשית"( דונלד קריצ'לו , National Review)
"אברסטדט, בהצגת עובדות מסודרת, מראה את הניגוד בין התיאורים העצמיים של הפרוגרסיבים והחילונים מול מעשיהם. הם מתארים את עצמם כאלופי זכויות האזרח… אבל יוצרים רשימות שחורות מאיימות, ועם זאת קוראים לעצמם בעלי ראש פתוח" (מייקל ברנדן).

"אברסטדט היא אנליסטית מעולה. ההשערה שלה שהיא דואגת להוכיח ולהציג היטב, היא שהפרוגרסיביות החילונית אינה רק אידיאולוגיה פוליטית, זו אמונה מתחרה, דת ". (לומה סימס, השיח הציבורי)
"אברסטדט מציגה עשרות מקרים, כולם מן השנים האחרונות, שבהן נשללו מן המאמינים החירויות וההגנות שהיו ניתנות לכל קבוצה אחרת. הטיעונים שניתנו לדיכוי זה הם מגוחכים או פרנואידים בצורה שקופה. למאמינים יש סיבה אמיתית לפחד." ( רחל לו , הפדרליסטית)

ספר משיק לאותו נושא הוא: "אתה תטופל" – 'המלחמה באמונה, במשפחה, ובחופש שלך להאמין', מאת אריק אריקסון (2016). העורך הראשי של האתר:  RedState.com

בסקירת הספר נכתב: החירות הדתית מותקפת באמריקה. החופש שלך להאמין לא יכול להימשך עוד הרבה זמן.

לכל מי שאומר שלא אכפת להם ממלחמת התרבות, יש לאריק אריקסון רק תגובה אחת: "השמאל לא נותן לך להישאר בצד, אתה תטופל ".

הספר חושף את המלחמה באמריקה נגד דתיים ונגד כל אנשי האמונה המסרבים להשתחוות לדת החילונית הגרועה ביותר.

הספר מכיל עדויות ממקור ראשון של המאמינים אשר נענשו על אמונתם, וכן את נקודות המבט של הוגי דעות שונים, המודאגים מהמצב ממנו לא ניתן עוד להתעלם.

"אתה תטופל" מציע תקווה לשמירה על חופש המצפון, עם צעדים מעשיים שהמאמינים יכולים לנקוט כדי להתנגד עריצות, ולחוות תחייה של האמונה באמריקה.

המבקרים אומרים:

"הבריונים המטריאליסטים של השמאל החליטו שהם חייבים לאלץ אותך לשתוק, החבר שלי אריק אריקסון חושף את ההתעללות המדהימה שלהם, שלעתים קרובות מתעלמים ממנה". (-מארק לוין).

"כפי שוויליאם פן, מייסד פנסילבניה, ניסח זאת בצורה כה נחרצת: "אנחנו נהיה נשלטים על ידי אלוהים, או שנהיה נשלטים על ידי עריצים", אנחנו לא יכולים לתת לרודנים לנצח, ספר פנטסטי זה הוא קפיצה ענקית לקראת ניצחון!", (בראד תור, ניו יורק טיימס).

"אריק אריקסון וביל בלנקשן מדגישים בצורה משכנעת ומפחידה, שהשמאל אינו מחפש סובלנות גרידא אלא כדי לאלץ את השמרנים החברתיים, את כולם, להיכנע לאידיאולוגיה שלהם – להעמיד לדין, ולרדוף, זה סדר היום של הליברליזם החברתי", (דיויד לימבוה, ניו יורק טיימס).

בדש הספר נכתב:

לא משנה כמה פעמים בתי המשפט הפעילים להתערב כדי להעניק ניצחונות לשמאל, זה אף פעם לא מספיק עבור פרוגרסיבים.

הם מתכופפים, מעוותים ומעוותים את החוק ואת החוקה לאמונתם. ואז הם מתעקשים שכולם חייבים להסכים איתם!

ואם לא תסכים? אתה יכול לאבד את העבודה שלך, אתה יכול להיות מועף מחוץ לעסק, אתה יכול להיות מוצא מחוץ לקמפוס, אתה יכול להיות נרדף על ידי הממשלה. בסופו של דבר, לא משנה מה תעשה, אתה תטופל!

בספרם החדש, המבהיר, אך גם המפחיד, שדרן הרדיו ועורך הדין לשעבר, אריק אריקסון, והסופר והמחנך לשעבר ביל בלנקשן, חושפים כיצד השמאל כבר מכתיב את אמונותיו הטוטליטריות. והם מספקים אזהרה מוקדמת על הצעדים הקיצוניים אשר קרוב לוודאי ישפיעו עליך, על משפחתך ועל הקהילה שלך בעתיד הקרוב מאוד.

בספרם תלמד:

איך העובדה שאתה טוב בעבודה שלך לא תעזור : איך "הכבאי של אמריקה" איבד את עבודתו, עקב העובדה שהביע את דעתו כי הנישואין הם בין גבר ואשה.
איך אוניברסיטאות מוציאות קבוצות דתיות מחוץ לקמפוס.
איך עורכי דין גורפים מיליונים באמצעות תביעות פוליטיות 'נכונות' נגד קבוצות דתיות שאינן מאשרות את ההומוסקסואליות כ"נורמליות".
איך אין מקום להסתתר: לא משנה כמה קטנה המיטה שלך וארוחת הבוקר שלך, או מה גודל חנות הפרחים שלך – המאפיה השמאלנית ידאגו לסגירה אם אתה לא חולק איתם את האמונות שלהם.
כיצד אנשי דת ייאלצו לבצע חתונות של הומוסקסואלים או לראות את הכנסיות שלהם מגיעות לפשיטת רגל.
חופש הביטוי, הדת, ואפילו המחשבה מעולם לא היו מאוימים יותר בארצנו מאשר היום.

0 0 votes
Article Rating

שתף מאמר זה

תגובות ישירות

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x