האתר עוסק בשאלות של אמונה מול כפירה, ומיועד לעוסקים בנושא.
למדיניות האתר לחץ כאן

Kal-sites – בניית אתרים
רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר ? לחץ כאן

נושאים באתר

"רציו" רוצה לגדול... רוצים לתרום?

תקבלו מייד
אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

10 ₪
20 ₪
100 ₪
200 ₪
500 ₪
1000 ₪
סכום אחר
הפוך את תרומתך לחודשית (ללא לקיחת מסגרת)
כן!, אני אתכם
לא! רוצה תרומה חד פעמית

גזר דין מוות על קהילה בישראל!

צוות האתר

צוות האתר

image_printלחץ לגירסת הדפסה

כותרת בYNET  זועקת: "גזר דין מוות לקהילה הטראנסית", מי הוא זה הרוצח שגוזר מוות על קהילה?  – – – החוק האוסר את הזנות, מונע את פרנסתה של הקהילה הטראנסית, שלפי הכתבה הנ"ל היא מודרת ממקומות עבודה, ולכן נאלצת לעבוד בזנות. אתר אחר מדווח כי 16% מהטרנסים עוסקים בזנות, כלומר, כאשר מנתח מקבל את ההחלטה להפוך גבר לטרנסגנדר, הוא יודע שאחד מתוך 6 ייהפכו לזונה, וזה הליך שנחשב תרבותי ומתקדם בחברה שלנו! במקום להבין שגזר דין המוות מבוצע ע"י החברה שמעודדת שינוי מין, כעידוד אומללות ששולחת אנשים מסכנים לזרועות הזנות, מאשימים את חוק הזנות…

ובאותו שבוע אנו מתבשרים: טיפולי ההמרה מסוכנים ואסורים, הטיפולים האלו "עלולים לגרום לנזקים נפשיים ובהם חרדה, דיכאון ואובדנות", נכתב בנייר העמדה שעליו חתומים האיגוד הישראלי לפסיכיאטרייה, החברה הישראלית לרפואת מתבגרים, האיגוד הישראלי לרפואת ילדים והחברה לקידום הבריאות בקהילת הלהט"ב, איגוד רופאי המשפחה והאיגוד הישראלי לפסיכיאטרייה של הילד והמתבגר". רופא שיבצע טיפולי המרה עלול לאבד את רשיונו.

ובכן, טיפולי ההמרה שאינם טיפול פולשני, ללא כדורים, אלא בנויים על שיחות. שיחות המיועדות למטופל שמעוניין להשפיע בדרך כל שהיא על נטייתו המינית, לעשות אותו כמו רוב האנשים, – אסורים ומסוכנים, משום שהם יכולים לגרום לדיכאון וכו'. אבל ניתוח לשינוי מין, המבצע סדרה של ניתוחים פולשניים המשנים את האדם ואת אישיותו, בצירוף טיפולים תרופתיים מפירי איזון, הוא בסדר גמור, העובדה שחלק גדול מהמטופלים מגיעים לזנות, היא לא בעיה של ההתערבות המסוכנת, אלא של חוק הזנות שמונע את פרנסתה של הקהילה המתפרנסת בין השאר מזנות…

מאמר מקיף על ההונאה של ניתוחים לשינוי מין, פרסם ד"ר בריאן אנדרסון השנה בהשיח הציבורי,  בהמשך לעבודתו המקיפה בספר "כשהארי הפך לסאלי", שם הוא מצטט מדברי פסיכיאטרים בכירים האומרים: גבר אינו הופך לאשה, הוא הופך לאשה מזוייפת, למתחזה, זה הוא  פרצופו של העתיד הבעייתי שלו. במאמרו שם הוא מפריך את האגדה האורבנית בדבר "מחקרים שמראים כי הטיפול לשינוי מין 'הועיל'", להיפך, אחוזי ההתאבדויות והאישפוזים עלו במפגיע. באותו דף ישנן הפניות להרבה מחקרים ומאמרים שמתאמצים  להראות את אותו הצד, גם אם הם מוטים, ברור שמדובר בצעד הרה גורל וסיכונים הרבה יותר  מאשר טיפולי ההמרה הצנועים. (מאמר אחר שלו עוסק בנושא מבחינה פילוסופית, בתיאוריה שמשמשת בסיס להתערבויות האלו).

במאמר אחר מראה וולט הייר כיצד ניתוחי המרת מין עונים לכל הגדרה של ניסויים בילדים, כאשר מורידים שוב ושוב את הגיל ואת הסיבות לביצוע ניתוחיים הרסניים אלו.

את האומללות של אותם טרנסגנדרים נוכל לראות בדוגמא הזו:

כואב הלב, על ילד שהחברה הכניסה לתסבוכת, בה הוא נראה כמו גבר, משתולל כמו גבר, כדי שיקראו לו בכח 'אשה'. על זה כותבת דלית סוטר:

לאחרונה יצא חוק בקנדה שעל פיו כולם חייבים לפנות אל טרנסג'נדר על פי מילת היחס לבחירתו שלו. לצורך כך נוצרו מילים חדשות נוספות על "הוא" ו"היא". כמו "זה" (שמקבל אירוניה מיוחדת בעברית) "זי" "זו" וכל מיני כאלו. מעתה, חובה על כל קנדי לשנן את המילים המומצאות ואם לא ניחש לבד שעומד מולו זי או זה – אז זי או זה-  רשאי להעלב.

ד"ר ג'ורדן פיטרסון שניסה להסביר שזה גם לא הגיוני וגם נוגד את חופש הדיבור להכריח בני אדם לדבר בשפה שהונדסה לתוכה מניפולציה פוליטית- הפך בין לילה לאדם מתועב שיש להשתיק אותו בשם חופש הביטוי. כן. זה ההיגיון של הפורגרסיביות המטורללת כולה

אלא, שגם הטרנג'נדרים תומכים בפטרסון ולא ברור אם כן למען מי נלחמים אלו שנלחמים בו בשל "טרנספוביה"

אבל רק חישבו על זה:

גבר צעיר מרגיש שהוא אישה. הוא הולך כל הדרך עם התחושות שלו: עובר ניתוחים מסובכים ובלתי הפיכים לשינוי מין, מתלבש בדיוק כמו סטריאוטיפ נשי (אני אישה. אבל הוא לא היה מתלבש כמוני כי אין בהופעה שלי ייחוד נשי), מתנהג כמו אישה, מדבר כמו אישה

למה, בשם כל השדים והרוחות תרצה אישה כזו – שיבטלו את הבינריות המיגדרית?!

הלוא אם לא היתה הבחנה בינרית בין גבר לאישה – לשם מה התאמץ כל כך להיות אישה?! אם אין הבדלים בין גבר לאישה, או להפך – יש אין סוף גוונים בין נשיות לגבריות – כל מה שהיה צריך/כה לעשות זה להשאר בדיוק כפי שהוא/היא,  מבלי לשנות דבר. הלוא כפי שהוא- הוא כבר ביטוי אחד ייחודי על הסקאלה.

אני מביאה את זה כאות אזהרה פה לכולנו. עוד רגע גם אנחנו פה עלולים להסחף לטמטום הזה. טימטום, כי הוא טימטום לא הגיוני – אין בו שמץ הגיון והוא לא עושה שום דבר טוב לאף אחד. למעט למי ששולט בכל האידיאולוגיה הפרוגרסיבית המטמטמת את המוח – כדי לשלוט במטומטמים בעלי אוזני החמור מ"ארץ הילדים" של פינוקיו .

אם באמת אנשים יבינו שאכן יש אינסוף שילובים שבין גבריות לנשיות רק אז אנשים היו יכולים להרגיש בסדר עם הקומבינציה שרחקו לעצמם מבלי להצטרך להתלבש בהפגנתיות ולהראות כלפי חוץ כמו סטראוטיפ של אישה מחופצנת, קורבן אופנה. זה לא משנה מה אתם לובשים! משנה רק מה בחרתם לקחת פנימה מתוך היצע של תכונות שנהוג לשייך למגדר. אני הבנתי את זה כבר בגיל 10 כשהפסקתי לרצות להסתפר כמו בן.

ובכל מקרה – המלחמה למען הטרנסג'נדרים היא למעשה מלחמה למען קיבוע ההבדלים המגדריים  הסטראוטפיים ביותר.אחרת, לא היתה משמעות במושג "להראות כמו אישה". שכל אישה או כל גבר פשוט ייראו איך שבא להם. הבעיה היחידה היא, שעל זה לא צריך להלחם, כי זה ממילא כבר לגמרי מותר.

אל תתנו לתופעות המטומטמות, הלא הגיוניות – לחדור לכאן יותר ממה שכבר קרה! חוק במדינה דמוקרטית לשעבר כמו קנדה – שנועד לחייב כל אחד להשתמש במילים שנכפות עליהם – זו דיקטטורה שתלטנית במיוחד על המחשבות – והיא בשום אופן לא התחילה במילות יחס למיגדרים – וגם לא תעצר שם!

מי ששולט בשפה שולט במחשבות, מי ששולט במחשבות שולט באנשים!

כבר 1937, איין ראנד, בספרה "הימנון", תיארה מצב של חברה טוטליטרית שכזו, שבה הוציאו מהשפה את המילה "אני" – כדי לייצר מצב שבו בני אדם לא מסוגלים לחשוב על עצמם כפרטים – אלא רק כקולקטיב אחד, על-אורגני.

אל תתנו יד להנדוס השפה! עצרו את הפרוגרסביות הפאשיסטית והשיבו אותה לאחור! אל תטעו ברעיונות שמציגים לכם לקבל אותם במילים "מה רע בזה שרוצים ל… (ליצור עולם "מקבל" יותר עבור אוכלוסיה זו או זי או אחרת)

מה שרע בכך הוא – שמרגילים ומנרמלים כך הינדוס חברתי – רעיון דבילי אחר רעיון דבילי – תוך כדי שיימינג – כאילו מי שלא מקבל את האימבציליות הזו שייך ל"אנשי האתמול", או "נמצא בצד הלא נכון של ההסטוריה".

אלו הם אנשים שמשווקים לכם רעיונות שנמצאים בצד הלא נכון של השפיות, החופש, הערכים, ההגיון והתבונה. וכל זה אכן יכול להיות העולם של המחר, אם לא תעצרו את זה עכשיו!

ולכל מי שמטומטם מספיק לחשוב שאני מבטאת כאן רעיונות "טראנספוביים" –  אני דורשת מכם לפנות אלי רק כאל "הוד מלכותה הטראנספילית" כי ככה אני מרגישה שאני ומה רע ברעיון שגם טרנספוביים  ירגישו טוב עם עצמם? לא ככה? טמבלים!

צפו בצעירים קנדיים מבולבלים ואלימים מנסים להשתיק הרצאה של פיטרסון. בהמשך הסרטון שומעים מאזינה אחת אומרת לו "באנו לשמוע את דעותיך על חופש ביטוי, ולא רוצים לשמוע את דעותיך על מיגדר". אתם מבינים? לא, אתם מבינים?  האומללה, שרכישת השכלה קלוקלת נטלה ממנה את בינתה – מתעניינת מאד בנושא חופש הביטוי. תוך שהיא מכתיבה למרצה מה אסור לו לומר. זה כבר סופה של התבונה.

והנה מפגש עם אותם אומללים שהושפעו מהתעמולה וחיפשו את ה"אישה שבתוכם", וגילו את הטעות שעשו רק מאוחר מדי:

שימו לב למה שמכונה 'אישום' בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות:

במסגרת תביעת גירושין ומאבק על הילד, האם מאשימה את האב בהתעללות בילד בגלל שהוא לא מכריח אותו להתלבש כילדה. כאשר הילד שוהה אצלה, האם מכריחה את ג'יימס הקטן ללבוש בגדי בנות וקוראת לו בשם לונה. האב, לעומת זאת, מאפשר לילד להתלבש כרצונו.

עתה הדבר נמצא במרכז מאבק בין האב לאם, כאשר האחרונה מנסה לשלול את זכויות המשמורת של האב.

המטורף הזה עזב אשה וילדים כדי "להיות" ילדה בת 6, זוג מטורפים מקנדה אימצו אותו בחיבוק חם ,וכעת הם מגדלים אותו כתינוקת, איזה אומץ!!

רוח גבית לטירוף פוליטיקת הזהויות, נותנת הסנטורית ה'ליברלית' אליזבת וורן, המחשיבה את עצמה לאינדיאנית, קידומה באוניברסיטה לווה בהודעה על 'קידום אשה צבעונית', בעקבות לעג מצד הנשיא טראמפ, עשתה האינדיאנית בדיקה גנטית, שגילתה שהיא בין 1/64 ל-1/1024 אינדיאנית…

איך מתמודדים עם עובדות במערב הפרוע?

כאשר התגלה שהמנהיגה השחורה רייצ’ל דולזל היא למעשה לבנה, אמרו תומכיה שאם אדם יכול להיות transexual ולא להתחייב לזהות מינית מוגדרת ומוּלדת, הוא יכול להיות גם trans-racial ולבחור בעצמו את הקבוצה האתנית שלו. לאחר שהשבוע זכה באליפות העולם לרכיבת אופניים לנשים גבר שמגדיר עצמו כאישה, באמת קשה לראות למה אישה לבנה לא יכולה להגדיר עצמה כשחורה. כשהתעוררה המחלוקת סביב וורן, היה מי שהמשיך את כיוון החשיבה הזה וטען שגם זהות אינדיאנית היא בסך הכול עניין של בחירה. (אתר מידה)

המשך לקרקס הזהויות, קנדה מכירה בשלש אנשים כהורים של ילד.

ומה קורה כשביולוגית מתארת הבדלים בין המינים, אל מול אקטיביסטיות? ליברליות במיטבה…

והנה הסיבה לכל הפשעים: גבריות רעילה…

ובכן, נניח לפיטרסון האלמותי להסביר מה קורה כאן:

מסקנות: א) רחמנות, ב) כל זוועה ניתן לעטוף במלים גבוהות וליברליות.

5 1 vote
Article Rating

שתף מאמר זה

תגובות ישירות

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x