האתר עוסק בשאלות של אמונה מול כפירה, ומיועד לעוסקים בנושא.
למדיניות האתר לחץ כאן

Kal-sites – בניית אתרים
רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר ? לחץ כאן

נושאים באתר

"רציו" רוצה לגדול... רוצים לתרום?

תקבלו מייד
אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

10 ₪
20 ₪
100 ₪
200 ₪
500 ₪
1000 ₪
סכום אחר
הפוך את תרומתך לחודשית (ללא לקיחת מסגרת)
כן!, אני אתכם
לא! רוצה תרומה חד פעמית

השטן לובש פראדה ועונד תג

צוות האתר

צוות האתר

image_printלחץ לגירסת הדפסה

הכירו נא את פרופסור אולג סוקולוב, היסטוריון מפורסם ועטור פרסים, מרצה לשעבר בסורבון, כיום מרצה באוניב' סנט פטרבורג, בין כתיבת ספרים לייעוץ לסרטים היסטוריים, זכה בעיטור הכבוד החשוב ביותר בצרפת, חבר באיגוד הצרפתי למדעי החברה הכלכלה והפוליטיקה.

אז אל תצפו שאעשה כאן 'גזור הדבק'  מאמרות השפר של ההיסטוריון המכובד, שכן מיודעינו נקט בשיטה מאד מקורית של 'גזור הדבק', דוקא בסטודנטית שכתבה יחד עמו כמה מאמרים אקדמיים מכובדים, הוא ביתר אותה לחתיכות, אחרי שהרומן ביניהם נכשל, והשבוע הוא נתפס כאשר בתוך התיק שלו שתי ידיה של הסטודנטית ז"ל. מסתבר שמכובדינו 'ביקש את ידה' של הגברת באופן מילולי לחלוטין, ואף תייק את הבקשה, כיאות לאיש מסודר ומכובד.

"אבל הוא היה פרופסור מכובד? יש גם פרופסורים פסיכופטים".

התגובה הקלאסית הזו, היא הבעיה שלי.

"אבל הוא היה נהג מונית ותיק?", לא מצלצל אותו דבר… (אגב, ראה כאן).

יש לנו איזו הנחה שהפרופסור הוא הנורמלי, הוא המכובד, ולכן הוא גם המוסרי, המבקש את האמת (בחיקה של פרטנרית הצעירה ממנו ב40 שנה).

לא מזמן התבשרנו גם, כי עם הסתלקותו של ד"ר אורליך קלופפר, התברר שבביתו הוחזקו שרידים של 2246 עוברים, אז בואו ונעזוב לרגע את החוק או את המוסר. מדובר בחניבעל, נקרופיל, אין שום הגדרה אחרת לאדם ששומר אצלו שרידי גופות בכמויות כאלו.

תמונותיהם של שני המלומדים הפסיכופטים האלו, נראות כתמונות של אנשים פיקחים משכילים ומעורבים בחברה.

אז זה לא ש"יש גם פרופסורים פסיכופטיים", אלא שההנחה כאילו האנשים היותר מכובדים ומשכילים הם יותר טובים או יותר נורמלים או יותר צודקים, היא אחת מהאמונות הטפלות שמאפשרות להזויים 'מכובדים' לטרלל את העולם.

ונפתח בנושא החביב על המטורללים, גברים נשים ומה שביניהם. ובכן, חברת אולוייז, המייצרת כנודע תחבושות היגייניות, מסירה סמלים נשיים ממוצריה ומפרסומותיה, יותר נכון "התחייבה להסיר", זה נשמע הרבה יותר טוב, גדול המצווה ועושה. ומה המטרה? ישנם/ן יצורים לא בינאריים, אשר למרות העובדה שהם מחזיקים באמתחתם רחם, ויש להם ביוץ, ואף מקבלים מחזור חדשי, הם אינם מוכנים לצרוך כנראה תחבושות היגייניות שיש עליהם סמל נשי (שלא תחשבו שמדובר באיזה ציור מחייב, מדובר ב'ונוס' סמל נשי מן המיתולוגיה הרומאית).

כמובן שזה לא באמת עוזר למכירות באופן ישיר, אחוז האנשים שהסמל הנשי מפריע להם באופן אישי הוא אפסי, מדובר על מהלך יחצני הבא לרצות את המטורללים מהאקדמיה. נכון שהצעקות נשמעות מפיהם של ארגונים הזויים, לאו דוקא אקדמיים, אבל הארגונים האלו מקבלים כח מהגיבוי הפרופסורי, בלי הגיבוי הזה הם היו קול קורא בערבה.

מה יכול לגרום למשל לחברת אייר קנדה, לבטל את הקריאה המסורתית 'גבירותי ורבותי'? אם לא הכח הציבורי העצום והלובי החברתי של שבר אחוזון בודד של מטורפים שלא רוצים להיות גברת ולא אדון.

הפמיניסטיות לא משועממות, חלילה, ידיהן מלאות עבודה,  לאחרונה הן פתחו בקמפיין חשוב מאין כמוהו, נגד… סמי הכבאי, מחאה פמיניסטית אילצה את מכבי האש בבריטניה להסיר את הסמל הגברי הדוחה הזה, ואילו גיבורה אחרת ילדה בת 6, אילצה חברה בריטית לייצר דמויות של חיילות. שוב לא נקרא על גבורתו של הילד שהכניס את אצבעו בסכר, או על הילדה שחיפתה על אביה. הגיבורות האמיתיות הן הנשים שבכח רב ובנחישות ראויה לציון מאלצות את ההגמוניה הגברית להתפרק מנשקה, סמי הכבאי כבר נוצח, אמא של במבי כבר מתה, וכעת הנסיך של שלגיה על הכוונת, במלחמה כמו במלחמה!

כמובן ששוביניזם נשי וולגריות, הכללות, וכו', רצויות ואף נחשבות כנועזות ומתקדמות, כאשר הן באות מהצד הפמיניסטי, לפיכך בסינמה סיטי הוחלט לערוך בידוק לגברים בלבד, משום ש'הם יותר אלימים', לא שאני מזלזל בהוכחת הרצינות של הערבים על נשותיהם, אין ספק שהם המנצחים בתחרות הכאת האשה, אבל בנושא הבטחוני (זה עיקר הקטע של הבידוק, לא?) הרי שהמחבלות הוכיחו את עצמן היטב. אם היו שואלים אותי מסברא גרידא, הייתי תוהה מה תעשינה הערביות עם 72 בתולות בגן העדן, אבל המציאות חזקה מהכל, השהידיות באות בהמוניהן, וכמה טוב שהיהודים הטפשים לא בודקים נשים אלא רק גברים אלימים.

בהשראת הליברליות ופתיחת ערכי המשפחה למגוון, המטורף התורן התחתן עם הולוגרמה, אז מטורפים היו תמיד, זה לא חידוש, הגושפנקא וההשראה שהאליטה האינטלקטואלית מעניקה להם, זה החידוש. נכון, היו דברים מעולם, כבר קליגולה מינה את הסוס שלו לקונסול. טוב לדעת שאנחנו חוזרים לאחור.

אך כמו כל טירוף, זה מתחיל בגימיקים של חברות או של יחידים, ועובר לכפיה אלימה, החודש, אם תמימה רצתה בסך הכל להפוך את ילדה בן ה7 לטרנסג'נדר, אלמנטרי, הבעיה היא שהאב התנגד, אבל, מי הוא הפרימיטיב הניאדרטלי, ומה הוא מבין ברגשות של אם אמריקאית? אי לכך חבר המושבעים, דחה את בקשתו למנוע את התהליך המתבקש, ואת טענתו ההזויה כי הילד מתנגד לכך, וליתר ביטחון שלל ממנו את זכויות המשמורת, כדי שלא יחוה את דעתו המיושנת. (העובדה ש"מאות טרנסקסואלים מבקשים עזרה לחזור למינם המקורי" מצנעת כמובן, השתמשו בהם לקדם אג'נדות, לקחו אותם כקישוט למצעדים, או סתם עמדות רדיקליות, וכשסיימו להשתמש – השליכו).

נשמע הזוי? לכו ספרו על כך לד"ר דיויד מקרת, רופא בריטי, שלא פנה ללקוחות טרנסג'נדרים בכינוי ממוצע, אלא הסתפק בכינויים המסורתיים בלבד, כמובן שהוא פוטר ממשרתו, ובית הדין קבע כי "האמונה בתנ"ך אינה תואמת את כבוד האדם". (אגב, מישהו טרח להדגים איך נראה החינוך מחדש האלים הליברלי, מצחיק או עצוב, תשפטו).

לשיא הטירוף והתועבה, הגיע בית המשפט הבריטי, בדונו בתלונה אדם שסירב לקיים יחסי מין עם דוגמן טרנסג'נדר שהקריירה שלו היא בתחום הפרונוגרפיה, ב"פשע שנאה", הסירוב היה על רקע ההתוודעות למצבו הפיזי (איברים זכריים), ולכן הסירוב לקיים יחסי מין עם המתועב חולה הנפש הזה הוא פשע שנאה, לא פחות ולא יותר! מה שמלמד שבקרוב יאלצו אותנו לעמוד בתור ולהימנע מפשעי שנאה כאלו…

האוסטרלים החסודים, קבעו חוק חדש: מי שלא יטייל עם כלבו לטיול כל יום ויום במשך שעתיים, ייקנס בסך הפעוט של 4000 דולר אוסטרלי (כ9400 ₪), מי יתן והיה לבבם זה ליראה אותי! מה עם חוק לשעה של אבא ובן, זה פחות חשוב? למה מתחילים מהכלב? והאם אין פשיעה או הזנחה אנושית מספיק, שצריכים לחוקק חוק כ"כ מטורף לגבי כלבים? על זה אמר אוגוסטוס קיסר: טוב להיות כלבו של האירופי מלהיות בנו.

וגם כאן אצלינו, ידן של הפמיניסטיות בוחשות בכל קדרה, פרופסור למגדר אורנה ששון לוי, מתארת כיצד נשים מגיעות לתפקידים בצה"ל  כדי להתקדם בדרגה, אבל שטיפת המח פועלת עליהן ו"הן משתנות", יוצאות משם פמיניסטיות, פלא אם כן כיצד דוקא השנה ישנה "עליה ניכרת" באחוזי ההפלות בצה"ל, אם יועצת הרמטכ"ל לעניני מגדר וסלטי כרוב מטיפה לשנאת גברים, מנין העליה  באחוזי ההריונות?

לא באמת אכפת להם לנאורים מערכים, הם יודעים רק לקדם אג'נדות, נשות הכותל הטמינו ספר תורה בשירותים, כדי שיוכלו לקיים את הפסטיבל שלהם בניגוד לחוק, זה לא תפס אפילו ציוץ, זה הרי לא קוראן…  אשה שמסרבת לקבל את הגט במשך 17 שנה, מוגדרת על ידי ארגוני שקר כעגונה, כיצד מתעללים הרשויות בגברים תוכלו לקרוא למשל כאן.

ומכאן לנושא הבא החביב עלינו כל כך. סכנת האקלים והקשר שלה למעשי ידי אדם, אבן הבוחן לליברליות, מי שלא עשה איזה גימיק מספיק בולט להוכיח את נאמנותו לכת, אינו יכול לבא בשערי הליברלים. אם לא שרפת אסדה, השחתת רכוש ציבורי, מנעת מהלך יעיל כלכלית, בשם הירקוניות, לא עשית כלום.

הדבקות מתחילה מהילדים, שהם מן הסתם המבינים הגדולים,   ושוב: אלף ילדים מפגינים למען האקלים, הלו! אין לכם שיעורי בית? מי (לא) חינך אותכם, ולמה אתם מתימרים לנהל את המדינה/כדור הארץ? מה בקשר לפיזיקה ברמה של כיתה ו' יסודי? סיימתם כבר?

האמת: מי אמר שמשבר האקלים לא מסוכן? ילד בן 14 בבריטניה, התאבד בגלל משבר האקלים.

ואם בתינוקות נפלה שלהבת, מה יגידו הפסיכופטים?

"גיל פרג שרצח את אמו ואחותו, מסביר חלק מהמניעים שלו לרצח בני אדם: בית הקברות הוא המקום הבריא בעולם. מקום עם צדק. שם היצורים לא אוכלים יותר פרות, לא אוכלים עופות, לא אוכלים חזירים. לא משתמשים בשקיות פלסטיק ולא בקופסאות קרטון"

לכשתימצי לומר, יש כאן באמת סוג של פגאניות, האלהת הטבע, לך תבין מה הבעיה להשתמש בקרטון, הוא מתכלה וחוזר לאדמה. וגם פלסטיק, הוא לא מתכלה, אז מה? מה אכפת לכם שיישאר, כל מוצרי הפלסטיק שמיוצרים ב100 שנה בכל כדור הארץ, יכולים להיכנס בשקט לתוך בור ענק שיוצרים באיזה מדבר בפיצוץ אחד, והם יכולים לשכון שם לנצח בלי להפריע לאף אחד. במקום ליצור פרוייקטי מיחזור רהבתניים ושקריים (ההובלה והשינוע המיוחד של הפלסטיק שורפים כמויות בנזין אדירות, חברות המיחזור האירופאיות מוכרות את הפלסטיק לסין כי שם כביכול יותר 'זול' למחזר, ובסופו של דבר הפלסטיק מגיע לים, נכנס בסין, ויוצא איפה שיוצא…), מוצאים דרכים יותר יעילות לחסוך.

אגב, גם כאן האופנה משתנה, בסיבוב הקודם היה אשם הנשיא האמריקאי בגל קור נוראי שיגיע כתוצאה ממעשי האדם…

בכל אופן, במדה ודאגתם, יש פתרון: אוניברסיטת גולדסמות בלונדון, הודיעה שתאסור על מכירת בשר 'למען האקלים', איך זה קשור? רק אלהים יודע, גידול בשר תורם להתחממות הגלובלית, אז טוב שאוניברסיטה (לאמנות ומדעי הרוח כמובן…) דואגת לכך באופן מדעי ושיטתי שיפתור את הבעיה.

ואם כבר מדברים על בשר, התבשרנו החודש כי שורת המחקרים שמפומפמת לנו מזה שנים, שבשר בקר הוא בריא ולא מסוכן, הונפקה ע"י החוקר האובייקטיבי שמושקע כלכלית בתעשית הבקר, אז בעצם לא, הבשר האדום גם מסוכן, וסליחה שנתנו לחתול האקדמי עם התג והפראדה לשמור על השמנת של המחקר…

טוב זה לא חדש, מחקרי הבריאות והתרופות גם כך רובם אונאה, לאחרונה נקבע כי "ספין (הצגה מטעה של הנתונים) נמצא במחצית המאמרים העוסקים במחקר רפואי", כידוע, הטבע יודה בכל דבר אם תענה אותו, יש כאלו שטורחים לענות את טורי המספרים והסטטיסטיקות כדי לקדם את העסקים שלהם או סתם בשביל להתפרסם.

ואם נחזור למגפת הליברליות, כותבת  שרה סילברמן בפשטות גמורה "השמאל מקדם פורנו של צדקנות", לא שזה חדש למישהו, פשוט  פיטרו אותה בגלל סיבה מטופשת פוליטיקל קורקט, אז היא קלטה, נכון, היא פרסמה התנצלות חנפנית ומתרפסת, וזה לא עזר לה, היא עשתה פעם אחת 'בלאק פייס', וזהו, היא בצד של הנאצים עכשיו. אפילו היטלר יותר טוב ממנה.

המשפטן איליה טרויאנוב, מתאר במאמרו את הצביעות האירופית בניצול העולם השלישי, בלי להזדקק לקוד האתי המערבי, בחצר האחורית של כל העסקים האירופים, וכך הוא כותב:

"אירופה ממשיכה לדבר על אידאלים נעלים, אך במציאות היא נותנת ידה לפגיעה, לניצול ולהנצחת הפערים בין בני האדם. הגיע שעתה להתעורר ולהביט במראה… פוליטיקאים אירופאים מדברים כמו ד״ר ג׳קיל ומתנהגים כמו מר הייד… מר הייד מפגין אכזריות מיוחדת בכל הקשור לחקלאות… מתחשק לתלוש את השיער נוכח הסכיזופרניה המהותית הזו… ".

הסיום של המאמר לא אופטימי בכלל:

"גם זהו חלק מן המסורת האירופית. בספרו ״משבר הציוויליזציה״, כתב האשמה החריף שלל רבינדרנת טאגור נגד שלטון בריטניה בהודו, המשורר מנסה להבחין בין התנגדות לאימפריאליזם ובין דחיית התרבות המערבית. מצד אחד, הודו ״נחנקה תחת משקל עודף של המנהל הבריטי״, ומצד שני, אסור לה לשכוח לעולם את מה שקיבלה מן הדרמות של שייקספיר ומשירתו של ביירון ומעל לכל, ״את הליברליזם רחב הלב של המדיניות הבריטית של המאה ה-19". אולם הפן הטראגי של כל זה היה כי ״מה שהיה הטוב ביותר בתרבותם שלהם, ההערכה לכבוד שביחסים בין בני אדם, לא היה לו מקום במנהל הבריטי של המדינה״.

ידוע הוא כי לסיפור ד״ר ג׳יקל ומר הייד יש סוף רע. רוברט לואיס סטיבנסון, הסקוטי שטייל במקומות רבים בעולם, סיכם את האופי האירופאי תוך ראיית הנולד:

״הנרי ג׳קיל עמד לפעמים נדהם מול מעשיו של אדוארד הייד. אבל המצב לא תאם את החוק המקובל, והשקיט בערמומיות את המצפון. אחרי הכול, הייד והייד לבדו היה האשם. ג׳קיל לא סבל מכך. הוא התעורר למעלותיו הטובות שלכאורה לא נפגמו. הוא אפילו מיהר, כשהתאפשר, כדי לתקן את העוולות שנעשו על ידי הייד. וכך מצפונו המשיך לנום״.

כמובן שזה לא רק באירופה, לאחרונה נחשף כי מתנדבים מעולם שלישי מוחזקים בקיבוצים בתנאי עבדות, הם פשוט משמשים כח עבודה זול שאפשר לנצלו בתת תנאים, אבל למה דוקא מהעולם השלישי? גם מתנדבים אירופאים זוכים לאותו יחס, לא, ללבנים יש העדפה, הם זוכים גם להטרדות מיניות אגרסיביות מאחינו שבקיבוצים, כך מלמדים אותם על 'ואהבת לרעך כמוך'.

הליברליות היא שם נרדף לצביעות ולאי ראיית המציאות, באירופה ובישראל גם יחד, כך קובעת מנכלית שלום עכשיו "הפלסטינים חותרים לשלום הישראלים לא מושיטים יד".

אין פלא ש'יושר' 'ערכים' 'מדע' הם כל כך אובייקטיביים אצלם, התגלית המדעית האחרונה של הליברלים, היא ש"המדע קבע מי האשה היפה בעולם", אין ספק שזה התחום בו המדע הוא ורק הוא אמור לקבוע, ונחשו מי האשה היפה בעולם?  רמז, קוראים לה בלה חדיד והיא פלשתינאית… צירוף מקרים מופלא, שתמיד אלו שידם מושטת לשלום הם היפים ביותר…

צורת החשיבה הקוהרנטית הזו, בודאי תקל עליכם להבין את קביעתו של הפילוסוף הדגול פרופ' קית פרנקיש, שהתודעה היא אשליה, איך יודעים זאת? "מכיון שהמדע מצביע על כך שמוחינו לא צריך תכונות פנומנליות, ההיסק הברור הוא כי הייצוגים והחויות שלנו בנושא הן אשליה". זה בעצם הבסיס לכל הקביעות הליברליות, המדע קובע שהקומוניזם טוב, ומראה העיניים שהוא רע – אשליה. המדע קובע שאין לנו צורך בשמרנות, מה שנראה אחרת – אשליה. המדע קובע שאין זכר ונקבה, אם נראה לך שיש – אשליה. המדע קובע שהפלשתינאים טובים (ויפים) והישראלים רעים – אחרת אשליה. וכך הלאה.

ומה עושים הנאורים במקרה של ויכוח, כלומר נסיון להביע דעה מנוגדת? זו הפרה בוטה של התיקון הראשון לחוקה הליברלית, ליברליות פירושה הכתבת דעה אחת מסויימת הקובעת מה אמת ומה אשליה. אין להביע דעה אחרת ואף לא ביקורת, והחמור מכל: אין לחשוף מה מתרחש במקרה של נסיון להביע דעה אחרת. תשאלו את הפסיכולוג ההולנדי ג'ימס פלין, שכתב ספר על מקומו או היעדר מקומו של חופש הביטוי אוניברסיטאות, הספר תיאר בפשטות את הצנזורה האינקויזיטורית שנערכת מול סטודנטים, מול מרצים, ומול כל מי שלא מיישר קו. ובכן, אם נבהלתם לרגע, הספר לא יצא לאור, ההוצאה לאור ביטלה את החוזה, היא מכירה את הנשק הכוחני של הליברלים, מעבר להשמצות ושיימינג והשפלה: הם מפעילים את הזרוע השפוטה שלהם, המערכת המשפטית, הוצאת הספר בוטלה 'מחשש לתביעות משפטיות', החשש מוצדק בהחלט, הליברלים לא יהססו להשתיק בכפיה, בנוסף נכתב בתגובת ההוצאה לאור: "לאחר ייעוץ משפטי חיצוני שלקחה החברה מתברר כי הספר מעורר הסתה גזענית ודתית"…

ולסיום פרופ' יובל שטייניץ וחברים, מתארים כיצד ה'נאורים' לא מאפשרים הבעת דעה אחרת.

תם ולא נשלם, כמה צימוקים מעלילות הליברלים בחודש חדשיים האחרונים… ישמעו חכמים ויוסיפו לקח.

0 0 votes
Article Rating

שתף מאמר זה

תגובות ישירות

Subscribe
Notify of
guest
10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
תמר
תמר
4 years ago

קצת מצחיק להביא דוגמה אחת של פרופסור פסיכופת ומזה להגיע למסקנה שפרופסורים הם לא יותר מוסריים משכבות אחרות באוכלוסיה.
כדי להגיע למסקנות כאלו צריך לעבוד עם סטטיסטיקה.

משה רט
4 years ago

אכן מציאות מזעזעת. אבל במקרה של הדוגמן הטרנסג'נדר, האם מי שסירב לקיים איתו יחסים אכן הורשע בפשע שנאה? בכתבה בקישור נאמר רק שהדוגמן הגיש נגדו תלונה, לא שבית המשפט קיבל אותה.
לגבי גיל פרג, נראה מהתיאורים שמדובר בחולה נפש מדופלם שטוען שהוא חתול, נהג להסתובב עירום ועוד כל מיני דברים מוזרים, כך שאין טעם להתייחס ברצינות לתיאורים שלו לגבי מניעיו. כדאי להתמקד לדעתי במקרים מובהקים של טרלול על ידי אנשים נורמלים לכאורה, כי משוגעים ותמהונים לא חסרים, גם בצד הדתי והשמרני כידוע.

יוסי
יוסי
4 years ago

חזק ביותר!
הזוי שדעות כאלו מגיעות עם חוש אסטתי מעודן..

כאן המקום לציין שיש מקום באתר גם לפוליטיקה יהודית – ישראלית ולקיים דיונים ומאמרים על כך, משפט עברי, תרבות, ימין מול שמאל-כח מול ערכים והומניזם.. כדאי קצת יותר..

יצחק ומיכל דרור
יצחק ומיכל דרור
4 years ago

מאמר חזק ונכון,
אבל סו"ס קשה לי, איך קבוצות של אנשים עם דעות הזיות ועקמות
כפי שהציג כאן הכותב, מצליחות לשלוט על סדר היום וחוקי המדינה
(בכל מדינה כשלעצמה) בלא שום פוצה פה בסדר גודל.
אין אף אדם אמיץ אחד שיוכל לשים להם מראה מול העינים, רק שיסתכלו…
אתמהה ???

עזרא
עזרא
4 years ago

אני דוקא מתקשה עליך.
לא שמעת על היצר הרע?
רוב האנשים מעדיפים להאמין לצד המתאים גם אם זה נוגד כל הגיון, מה לעשות.
בדברי חז"ל זה נקרא "רשע שהשעה משחקת לו"

יצחק
יצחק
4 years ago
Reply to  עזרא

שמעתי גם שמעתי על יצר הרע ותחבולתיו,
אבל יצאתי נדהם הצליחו קבוצת אנשים מטורפת לקבוע סדר יום הזוי…
ראה דוגמת סערת הרב פירר, 'שהצביעות עולה על כל דמיון'

עזרא
עזרא
4 years ago
Reply to  יצחק

האמת, אם מישהו מסתפק אם היצר הרע הוא כח אנושי או מלאך (יש לכאו' סתירה בדברי חז"ל),
אז הנה לך ההוכחה הגדולה שמדובר במשהו שהוא הרבה מעבר ליכולת אנושית.

Kovi
Kovi
4 years ago

חזק!!

10
0
Would love your thoughts, please comment.x