האתר עוסק בשאלות של אמונה מול כפירה, ומיועד לעוסקים בנושא.
למדיניות האתר לחץ כאן

Kal-sites – בניית אתרים
רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר ? לחץ כאן

נושאים באתר

"רציו" רוצה לגדול... רוצים לתרום?

תקבלו מייד
אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

10 ₪
20 ₪
100 ₪
200 ₪
500 ₪
1000 ₪
סכום אחר
הפוך את תרומתך לחודשית (ללא לקיחת מסגרת)
כן!, אני אתכם
לא! רוצה תרומה חד פעמית

לימי התשובה: וידויו של כופר מקצועי

צוות האתר

צוות האתר

image_printלחץ לגירסת הדפסה

משה חסדאי, לפני כעשר שנים, משתמש בביטוי הלשון של אלדוס האקסלי, וכותב:

וידויו של כופר מקצועי
אני מבקש להתוודות על חטאי, שפעלתי כך, שהמדינה היהודית תהיה קליפה ריקה בלי תרבות יהודית המושרשת במורשת היהודית

לקראת ראש השנה ועשרת ימי תשובה, אני מבקש להתוודות, כי מעולם לא התכוונתי להיות באמת יהודי ולחדש מלכות ישראל, כמו בימי עזרא ונחמיה. מעולם לא התכוונתי, שמדינת ישראל תקים את הבית השלישי, ותפתח את מערכות החינוך והמשפט כמערכות יהודיות.

כחילוני ליברלי, חשבתי שהפתרון הנכון של בעיית היהודים מכתיב שהיהודים יהיו "ככל הגויים" (שמואל א' ח, כ), שהעם היהודי יתבולל בעמי העולם או שהוא יקים מדינה מודרנית, ליברלית, חילונית. היו לי סיבות לא לרצות שמדינת ישראל תהיה מדינה יהודית, וכתוצאה מכך אומנם החלטתי שאין לה צורך בזהות היהודית.

ללא שום קושי הייתי מסוגל למצוא נימוקים משביעי רצון להחלטה זו. עבורי, כשם שללא ספק עבור רוב בני דורי, הפילוסופיה של דמוקרטיה ליברלית חילונית הינה מכשיר לשחרור ממערכת המוסר התורנית. התנגדנו למוסריות התורנית מפני שהפריעה לחופש שלנו להתעשר ולעשות ככל העולה על רוחנו ועל תאוותינו.

אני מבקש להתוודות על חטאי, שפעלתי כך, שהמדינה היהודית תהיה קליפה ריקה בלי תרבות יהודית המושרשת במורשת היהודית. הקמתי יחד עם שכמותי מדינה, שבה לא רק ערבית היא שפת המדינה, אלא שבה חברי כנסת ערבים יכולים לחתור תחת המדינה ולכפות עליה בנושאים מהותיים וקיומיים לעם היהודי – כמו גם בשנת 1988 – בנושא הגיור הקרוי "מיהו יהודי!".

אני מודה כי הייתי שותף לעילית חילונית, שהקימה את מדינת ישראל, וראתה את עצמה מחויבת לייסד חברה חילונית ללא אלוהים. אנחנו החילונים, אנחנו האלוהים של המוסדות הפוליטיים והכלכליים של ישראל, וגם של מוסדותיה החינוכיים והתרבותיים ושל כלי התקשורת ההמוניים. ולכן כחילונים, פסלנו ומחקנו מהתודעה הלאומית את אלוהים ואת התורה בתור המקור הבסיסי של השלטון היהודי.

אני מודה כי היהדות מהווה איום ברור לכוח הפוליטי החילוני הליברלי. ולכן, מכיוון שהרוב הגדול של יהודי אסיה ואפריקה היה דתי, ולמרות שאנו זקוקים להם כדי לאזן את האוכלוסייה הערבית ולספק למדינת ישראל לגיטימציה של ארץ יהודית בעלת רוב גדול, עשינו הכל כדי להפוך את כל היהודים הספרדיים והמזרחיים לחילונים. עשינו זאת בקנה מידה גדול ובאופן לא מוסרי.

הורים עולים ששלחו את ילדיהם לבתי ספר דתיים לא קיבלו עבודה עד שהעבירו את הילדים לבתי ספר חילוניים. אלפי ילדים מזרחיים ותימנים שהגיעו ארצה דרך עליית הנוער (ההורים הגיעו רק לאחר מכן) הוכנסו לקיבוצים ולמוסדות אנטי-דתיים ונחטפו מהוריהם.

מערכות החינוך והתקשורת הישראליות עוסקות ללא הרף בתעמולה פוליטית ואנטי דתית כדי להרחיק את הצעירים בצה"ל ובאזרחות מהיהדות התורנית. באופן כזה, על-ידי כפיה, הפרדה ואינדוקטרינציה, אנו החילונים הורסים את הנאמנות החזקה של משפחות יהודיות ליהדותן.

אני מבקש להתוודות על חטאי הגדול, בהכריזי מלחמה כנגד היהדות, ובעיקר כנגד היהדות החלוצית בארץ התנ"ך ביהודה ושומרון ובגוש-קטיף. כתוצאה מכך, הבאתי לגירוש יהודים וגרמתי סבל עצום לאזרחי מדינת ישראל הנאמנים ביותר לעם היהודי. יותר מכך, המלחמה שהכרזתי כנגד הזהות היהודית התורנית, המריצה ירידה של יהודים רבים, שרובם חילונים. צעירים רבים, שלא קיבלו כל מורשת רוחנית מהעילית החילונית שלי, בראותם את המדינה מסתבכת במלחמות נגד טרור ערבי ומוסלמי תוך רדיפה אחרי תעתועי "השלום" – שלעולם האיסלאם לא יעניק לשום ממשלה חילונית בישראל ובעולם – לא רואים סיבה רצינית להישאר בארץ אבותיהם, ויורדים לארצות הברית ולגרמניה שהתגלתה בספר 'אני ישן בחדרו של היטלר'.

אני מבקש מחילה וסליחה על כך, שהתכחשתי בגלוי למורשתנו היהודית ובבורותי אף לעגתי לה. אני מצטער שהפכתי את השבת ליום חול ועשיתי הכל כדי להיפטר מהיהדות. אני מתחרט שהתגאיתי בהכרזתו של מי שהיה סגן שר החוץ ד"ר יוסי ביילין, שלא תהיה לו התנגדות לנישואי ילדיו ללא יהודים. פירוש הדבר הוא שהביילינים הישראלים, עליהם השתייכתי, לא יתנגדו אם ילדיהם יתחתנו עם ערבים או יתאסלמו, כי היהדות היא האויב של הביילינים.

זהו הנימוק האמתי להיכנע ללחץ – מכל מקור שהוא – ולמסור לשלטון ערבי לא רק את גוש-קטיף, אלא את יהודה ושומרון, ואפילו את ירושלים. זאת למרות, טבעו האמתי ומטרתו של הטרור הערבי, שמתגלה לנו ולעולם כולו במציאות וגם בספר 'תפוס ת'יהודי'.

אני שמח שהתפכחתי, ובשעה שהעילית החילונית (השולטת בממשלת ישראל) נעשית פחות ופחות יעילה ויותר ויותר רפה, הצטרפתי לתנועה הפורחת של השיבה ליהדות התורנית. במפגש עם תורת ישראל מתחוללת תחיה לאומית אמתית, המגלה את אופייה הרציונלי, המוסרי והנאור. מדענים ואמנים רבים מתחילים לגלות בתורה עניין הולך וגובר. כך בזמן שהעילית החילונית הדמוקרטית שוקעת, התורה צוברת כח. קרוב הוא היום של התגלות משיח והמלכתו על ממלכת כהנים ועם קדוש. אנחנו בדרך הנכונה. שנה טובה ומתוקה.

5 5 votes
Article Rating

שתף מאמר זה

תגובות ישירות

Subscribe
Notify of
guest
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ליאור רודה
ליאור רודה
6 months ago

מאמר יפה מאוד ומרגש!

טוש
טוש
7 months ago

ביילין אמר שהוא יצטער מאד אם ילדיו יתבוללו. הוא לא יתנגד כי אתה לא יכול להגיד לאדם בוגר מה לעשות. אבל מה שהוצג ברשומה בעניין מציג תמונה מעוותת של עמדתו

2
0
Would love your thoughts, please comment.x